The news is by your side.

Advertisement

شاہد خاقان کی نئی ڈیوٹی آقاؤں کے کالے کرتوتوں کا دفاع ہے، شہباز گل کا ردعمل

لاہور: ترجمان وزیراعلیٰ پنجاب شہباز گل نے کہا ہے کہ شاہد خاقان عباسی کی نئی ڈیوٹی آقاؤں کے کالے کرتوتوں کا دفاع ہے۔

تفصیلات کے مطابق ترجمان وزیراعلیٰ پنجاب شہباز گل نے شاہد خاقان عباسی کی پریس کانفرنس پر ردعمل دیتے ہوئے کہا کہ شاہد خاقان عباسی نے علی عمران کی کمپنی، چیک وصولی کی تردید نہیں کی ہے، پریس کانفرنس کرتے ہیں مگر سوالوں پر آئیں بائیں شائیں کرتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ شہباز شریف اربوں کی کرپشن سامنے آنے پر بوکھلا گئے ہیں، ن لیگ کرپشن کے ثبوتوں کو متنازع بنانے کی ناکام کوشش کرتی ہے۔

شہباز گل نے سوال کیا کہ بتائیں شریف خاندان کا منظور پاپڑ والے، مشتاق چینی سے کیا تعلق ہے، انہوں نے کہا کہ مسلم لیگ ن کی سیاست گلوبٹ، ناصر بٹ جیسے فراڈیوں کے گرد گھومتی ہے۔

مزید پڑھیں: شہباز شریف برطانوی عدالت میں ہتک عزت کا دعویٰ کریں گے: شاہد خاقان عباسی

ترجمان وزیراعلیٰ پنجاب نے کہا کہ پی ٹی آئی حکومت کرپٹ عناصر اور چوروں کے خلاف گھیرا تنگ کررہی ہے، ن لیگ کرپٹ، مفروروں اور اشتہاریوں کے دفاع کے مشن پر ہے۔

واضح رہے کہ اس سے قبل شاہد خاقان عباسی کا کہنا تھا کہ شہباز شریف برطانوی عدالت میں ڈیلی میل کے خلاف ہتک عزت کا دعویٰ کریں گے، شہزاد اکبر اور حواریوں سے پوچھا جائے کہ دوروں پر کتنے پیسے خرچ ہوئے، ڈیلی میل میں خبر لگوانا شہزاد اکبر کا کارنامہ ہے۔

ان کہنا تھا کہ شہزاد اکبر ایک پریس کانفرنس کریں گے تو ہم تین کریں گے، ہر بات کا جواب دیں گے، ثبوت ہیں تو ایف آئی اے اور نیب کو دیں اور شہباز شریف کو گرفتار کر لیں، عمران خان اور شہزاد اکبر کے خلاف شہباز شریف ہتک عزت کا دعویٰ کریں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں