The news is by your side.

Advertisement

شہباز گل کی گاڑی کو ٹکر مارنے والا اوورسیز پاکستانی کس ملک میں رہائش پذیر ہے؟

حافظ آباد: رہنما پی ٹی آئی ڈاکٹر شہباز گل کی گاڑی کو ٹکر مارنے والے ملزم وجاہت سے متعلق خاندانی ذرائع نے بتایا ہے کہ وہ اوورسیز پاکستانی ہیں اور پرتگال میں رہائش پذیر ہیں۔

تفصیلات کے مطابق ملزم وجاہت کے خاندانی ذرائع کا کہنا ہے کہ وہ پرتگال میں رہائش پذیر ہیں اور چھٹیوں پر پاکستان آئے ہوئے تھے، ملزم وجاہت نے اپنے بیان میں کہا ہے کہ ڈاکٹر شہباز گل کی گاڑی کو غلطی سے ٹکر لگی۔

موٹر وے پولیس کی لاگ بک اور ایف آئی آر میں وقت وقوعہ میں تضاد سامنے آ گیا ہے، موٹر وے پولیس کی لاگ بک میں وقت وقوعہ 3 بج کر 30 منٹ درج ہے، جب کہ ایف آئی آر کے مطابق واقعہ ایک بج کر 30 منٹ پر پیش آیا۔

پولیس ذرائع نے بتایا ہے کہ مدعی مقدمہ اور گواہوں کے 161 کے بیان ریکارڈ نہیں کیے گئے، نیز گرفتار ملزم وجاہت کو تاحال عدالت میں پیش نہیں کیا جا سکا، پولیس حکام کا کہنا ہے کہ ملزم سے پولیس کے اعلیٰ افسران تفتیش کر رہے ہیں۔

یاد رہے کہ 5 مئی کو لاہور سے اسلام آباد جانے کے دوران موٹر وے پر ان کی گاڑی کو عقب سے دوسری گاڑی نے ٹکر مار دی تھی جس کے نتیجے میں وہ الٹ گئی تھی۔

گاڑی کو حادثہ کیسے پیش آیا؟ شہباز گل نے تفصیل بتا دی

ٹکر مارنے والے ملزم وجاہت علی کو بعد ازاں گرفتار کیا گیا، معلوم ہوا کہ وجاہت علی نے رینٹ پر گاڑی مرید کے سے حاصل کی تھی اور اہل خانہ کے ساتھ اسلام آباد جانے نکلے تھے، انھوں نے کہا کہ یہ محض حادثہ تھا جس کو سیاسی رنگ دینے کی کوشش کی گئی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں