The news is by your side.

Advertisement

دھرنا دینے والے سی پیک اور ملکی ترقی کیخلاف ہیں، شہباز شریف

لاہور : وزیراعلیٰ پنجاب شہباز شریف نے کہا ہے کہ شہروں کو بند کرنے والے سی پیک، توانائی منصوبوں، موٹرویز اور صنعت و حرفت کے منصوبوں کے خلاف ہیں، تبدیلی کی باتیں کرنیوالوں نے منفی سیاست کے سوا کچھ نہیں کیا۔

یہ بات انہوں نے لاہور میں میڈیا سے بات چیت کرتے ہوئے کہی، شہباز شریف کا کہنا تھا کہ ایسے عناصر کو ملکی ترقی اورعوامی مسائل سے کوئی سروکار نہیں۔ یہ عناصر غیر جمہوری اقدام کے درپے ہیں اور شہروں کو بند کرکے ترقی کے سفر کو روکنا چاہتے ہیں۔

شہباز شریف نے کہا کہ یہ لوگ نہیں چاہتے کہ سی پیک، توانائی منصوبے مکمل ہونے سے اندھیر دور ہوں، صنعت و حرفت کا پہیہ چلے اور بیروزگاری کا خاتمہ ہو، اگر آئندہ 18 ماہ میں یہ منصوبے مکمل ہو گئے تو انہیں ایک مرتبہ پھر شکست کی دھول چاٹنی پڑے گی۔

وزیراعلیٰ پنجاب نے کہا کہ ملک کی ترقی کو روکنے والے ایک بار پھر اپنے عزائم میں ناکام ہوں گے، پاکستان کے 18 کروڑ عوام کبھی بھی ان کی سازش کو کامیاب نہیں ہونے دیں گے۔ ان کا ایجنڈا صرف اور صرف ملک میں افراتفری اور منفی سیاست کو فروغ دینا ہے۔

انہوں نے عمران خان کا نام لیے بغیر ان پرتنقید کرتے ہوئے کہا کہ دھرنا سیاست والوں کے پاس نہ تو ملک کی ترقی اور عوام کی خوشحالی کا کوئی ایجنڈا ہے اور نہ ہی وہ سیاسی اقدار پر یقین رکھتے ہیں۔

منفی سیاست کرنے والے اپنے طرز سیاست پر نظرثانی کریں۔ انہوں نے کہا کہ عالمی سطح پر جگ ہنسائی، ترقی دشمن عناصر کا اصل ایجنڈا ہے۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں