The news is by your side.

Advertisement

شہباز شریف کی اڈیالہ جیل میں نواز شریف سے ملاقات

اسلام آباد : پاکستان مسلم لیگ نواز کے صدر شہباز شریف نے اڈیالہ جیل میں نواز شریف سے ملاقات کی ہے، جس میں اہم سیاسی امور پر مشاورت بھی ہوئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق ایون فیلڈ ریفرنس میں سزایافتہ سابق وزیراعظم نوازشریف، مریم نواز، اور کیپٹن صفدر سے ان کے وکلا خواجہ حارث اور امجد پرویز نے ملاقات کی۔

تفصیلات کے مطابق ایون فیلڈ ریفرنس میں سزا پانے والے سابق وزیر اعظم میاں نواز شریف سے سابق وزیر اعلیٰ پنجاب و مسلم لیگ نواز کے صدر شہباز شریف نے کچھ دیر قبل اڈیالہ جیل میں ملاقات کی ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ مسلم لیگ نواز کے صدر شہباز شریف اور سابق وزیر اعظم نواز شریف کے دوران اڈیالہ جیل میں ہونے والی ملاقات آدھے گھنٹے تک جاری رہی۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ شہباز شریف نے عام انتخابات کے اگلے ہی روز نواز شریف ملاقات میں اہم سیاسی امور پر مشاورت کی ہے۔

خیال رہے کہ پاکستان مسلم نواز کے صدر شہباز شریف نے عام انتخابات کے نتائج مانے سے انکار کرتے ہوئے جلد لائحہ عمل دینے کا کہا تھا۔


اڈیالہ میں گورنر راج، نوازشریف کی خفیہ ملاقاتیں


یاد رہے کہ الیکشن سے دو روز قبل گورنر پنجاب رفیق رجوانہ اور خیبرپختونخواہ کے گورنر ظفر اقبال جھگڑا نے نوازشریف سے ملاقات کے لیے اپنے عہدے کا ناجائز استعمال کرتے ہوئے انتظامیہ سے اجازت لیے بغیر اڈیالہ پہنچے تھے۔

دونوں گورنروں سے مجرم نوازشریف نے خفیہ طور پر ملاقات کی تھی، جس میں مریم نواز، کپٹن صفدر بھی موجود تھے، آدھے گھنٹے سے زائد وقت تک جاری رہنے والی ملاقات کے بعد رفیق رجوانہ اور اقبال جھگڑا پنجاب ہاؤس واپس چلے گئے تھے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں