حکومت ختم نبوت کے عقیدے پرغیرمتزلزل ایمان رکھتی ہے، شہباز شریفshahbaz
The news is by your side.

Advertisement

حکومت ختم نبوت کے عقیدے پرغیرمتزلزل ایمان رکھتی ہے، شہباز شریف

لاہور: وزیراعلیٰ پنجاب شہبازشریف کا کہنا ہے کہ حکومت ختم نبوت کے عقیدے پرغیرمتزلزل ایمان رکھتی ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعلیٰ پنجاب شہبازشریف سے وفاقی وزیر قانون زاہد حامد کی ملاقات ہوئی ،ملاقات میں ختم نبوت کے حلف نامے کے حوالے سے تبادلہ خیال کیا گیا۔

وزیراعلیٰ پنجاب نے قانون کو اصل حالت میں بحال کرنے پر وفاقی وزیرکا شکریہ ادا کیا۔

اس موقع پر وزیراعلیٰ شہباز شریف کا کہنا تھا کہ حکومت ختم نبوت کے عقیدے پرغیرمتزلزل ایمان رکھتی ہے ،حلف نامے کے قانون کواصل شکل میں بحال کرنے کیلئے فوری ایکشن لیا جو ایک اچھی کاوش ہے ۔

یاد رہے کہ دو روز قبل قومی اسمبلی میں الیکشن بل2017میں ترمیم اتفاق رائے سے منظور کر لی گئی، ترمیم کے ذریعے کاغذات نامزدگی میں ختم نبوت کا حلف نامہ بحال کردیا گیا تھا۔


مزید پڑھیں : ختم نبوت ﷺ کا حلف نامہ بحال


اس سے قبل حکومت نے جلد بازی میں منظور کیے گئے انتخابی اصلاحات ایکٹ 2017 میں سنگین غلطی کو کلیریکل غلطی قرار دیا تھا اور حلف نامے کو پہلے والی شکل میں واپس لانے کے لیے ترمیمی بل لانے کا فیصلہ کیا تھا۔

واضح رہے کہ نااہل نواز شریف کو مسلم لیگ ن کی صدارت کا اہل بنانے کے لیے انتخابی اصلاحات ایکٹ 2017 سینیٹ کے بعد قومی اسمبلی میں بھی منظور کرلیا گیا تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں