The news is by your side.

Advertisement

مال روڈ پر دھرنے والوں کے ہاتھ کیا مردان کی بیٹی کیلئے اٹھیں گے،شہبازشریف

قصور : وزیر اعلیٰ پنجاب شہباز شریف کا کہنا ہے کہ زینب کے قاتل کی گرفتاری کے لئے کوئی کسر نہیں چھوڑی، قصور کی زینب کی طرح مردان کی بیٹی بھی قوم کی بیٹی ہے، مال روڈ پر دھرنے والوں کے ہاتھ کیا مردان کی بیٹی کیلئے اٹھیں گے، واقعات پر ہم اب بھی سیاست کریں گے تو نہ قوم معاف کرےگی نہ خدا۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعلیٰ پنجاب شہباز شریف نے قصور میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ قوم کی بیٹی زینب کیساتھ درندوں نے زیادتی کی، زینب سے زیادتی ،قتل کے واقعے کی تحقیقات ہورہی ہیں، پنجاب حکومت،ادارے بھر پور کوشش کررہےہیں، کوشش ہے مجرموں کا جلد پتہ لگایاجائے ، مجرموں کو قانون کے مطابق کیفرکردار تک پہنچائیں گے۔

شہباز شریف کا کہنا تھا کہ قصور واقعے کی تحقیقات جاری ہیں، قوم کی بیٹی سے درندوں نےزیادتی کی، زینب قتل کیس پرجےآئی ٹی سےبریفنگ لی ہے، قیاس آرائیوں سے گریز اور تفتیشی ٹیم کی مددکی جائے، پرامید ہوں تحقیقات میں جلد کامیابی ملے گی

وزیر اعلیٰ پنجاب نے کہا کہ قصور،ملحقہ علاقوں کےلوگوں سےکہتاہوں آگےبڑھیں، تحقیقاتی ٹیم سے تعاون اور نشاندہی کریں ،نام صیغہ راز میں رکھا جائیگا، قاتل کی گرفتاری کے لئے کوئی کسر نہیں چھوڑی، ملزمان کو مثالی سزا دی جائیگی تاکہ آئندہ کوئی ایسا سوچ نہ سکے۔

انکا کہنا تھا کہ ملزم کی گرفتاری کے لئے کوئی ٹائم فریم نہیں دیا جاسکتا، قابل آفیسرز کی موجودگی میں تحقیقات جاری ہیں، معاملےکی خود ذاتی طور پر نگرانی کر رہا ہوں، پوری قوم غمزدہ خاندان کے دکھ میں برابر کی شریک ہے، تحقیقات میں تعاون کرنےوالےکانام صیغہ راز رکھا جائے گا۔


مزید پڑھیں : عوام دھرنے والوں کے عزائم خاک میں ملا دیں گے، شہبازشریف


شہباز شریف نے کہا کہ واقعے کی تفتیش میں تحقیقاتی ادارے کافی قریب پہنچ رہے ہیں ، ہماری کاوشیں زینب کےقاتلوں کوڈھونڈنے میں ہونی چاہئیں، مال روڈ پر دھرنے والوں کے ہاتھ کیا مردان کی بیٹی کیلئے اٹھیں گے، قصور کی زینب کی طرح مردان کی بیٹی بھی قوم کی بیٹی ہے، مشال قتل ،ڈی آئی خان میں خاتون پرتشدد بھی پاکستان کا واقعہ ہے۔

وزیر اعلیٰ پنجاب کا کہنا تھا کہ واقعات پر ہم اب بھی سیاست کریں گے تو نہ قوم معاف کرےگی نہ خدا، ایسے واقعات پر سیاست نہ کریں ، قوم کے جذبات کو نہ بھڑکائیں، ایسی روایت پڑ گئی تو کیا ہم کل مردان میں جاکر احتجاج کریں گے، قوم زینب اور عاصمہ سمیت سب کیلئے انصاف مانگتی ہے۔

انھوں نے مزید کہا کہ احتجاج اور تقاریر کرنا ہے تو کرلیں شوق سے، یہ کس منہ سے بتائیں گے کہ ان کے آنسو مگرمچھ کے ہیں یا حقیقی، آنسوں مگر مچھ کے نہیں تو مردان جاکر عاصمہ کےوالدین سے تعزیت کریں، ایک ایک بات کا حساب لیا جائے گا، ان واقعات سے آپ لوگ آنکھیں نہیں چرا سکتے۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں