The news is by your side.

Advertisement

نوازشریف نے 5 کے مقابلےمیں 6 دھماکے کیے، شہباز شریف

لاہور: پاکستان مسلم لیگ کے صدر شہباز شریف نے کہا ہے کہ نوازشریف نے 5 کے مقابلےمیں 6 ایٹمی دھماکے کیے اور پاکستان کو ایٹمی طاقت بنایا۔

ان خیالات کا اظہار انھوں نے جلسۂ عام سے خطاب کرتے ہوئے کیا، انھوں نے کہا کہ ملک کو ایٹمی طاقت نواز شریف نے بنایا اور  بھارت کے پانچ دھماکوں کے مقابلے میں چھ دھماکے کیے۔

شہباز شریف کا کہنا تھا کہ 2010 میں مینارِ پاکستان میں کالی پٹی باندھ کر 2 مہینے بیٹھا رہا، لیکن ہم نے پتھر نہیں مارے، دھرنے نہیں دیے۔

مسلم لیگ ن کے صدر نے سوال کرتے ہوئے کہا کہ لوڈ شیڈنگ کے باعث واپڈا کے لوگوں کا گھیراؤ ہوتا تھا، اب ہمارے 5 سالوں میں بجلی آئی یا نہیں؟

ان کا کہنا تھا کہ جہاں کرپشن کے انبار لگے ہیں انہیں کیوں نہیں پوچھا جاتا، واضح رہے کہ کرپشن کے سلسلے میں ن لیگی رہنما اور شریف خاندان مسلسل ہدف بنے رہے ہیں، نواز شریف اور مریم نواز کو قید اور جرمانے کی سزائیں بھی ہوئی ہیں۔

پشاور: اے این پی کی کارنر میٹنگ میں خودکش دھماکا، ہارون بلور سمیت 13 شہید


شہباز شریف نے کہا کہ بلدیاتی نمائندوں کو 25 جولائی تک معطل کیا گیا ہے جو کہ 26 جولائی کو پھر بہ حال ہوجائیں گے۔

واضح رہے کہ ملک میں عام انتخابات 2018 کے سلسلے میں تمام سیاسی جماعتیں انتخابی مہم میں مصروف ہیں، تاہم پشاور میں اے این پی کے جلسے پر خود کش دھماکا نہایت افسوس ناک رہا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں