شہید ڈی ایس پی عمرالرحمان سرکاری اعزاز کے ساتھ سپرد خاک -
The news is by your side.

Advertisement

شہید ڈی ایس پی عمرالرحمان سرکاری اعزاز کے ساتھ سپرد خاک

کوئٹہ : دہشت گردوں کی فائرنگ سے گزشتہ روز شہید ہونے والے ڈی ایس پی عمرالرحمان کو سرکاری اعزاز کے ساتھ جیل روڈ کے قبرستان میں سپرد خاک کردیا گیا، قتل کا مقدمہ نامعلوم افراد کے خلاف درج کرلیا گیا۔

 تفصیلات کے مطابق تھانہ قائد آباد کے ڈی ایس پی عمر الرحمان کو گزشتہ رات افطاری کے بعد نامعلوم افراد نے بھتیجے سمیت فائرنگ کا نشانہ بنایا تھا ،عمر الرحمان بعد ازاں سی ایم ایچ میں زخموں کی تاب نہ لاکر شہید ہوگئے تھے۔

شہید ڈی ایس پی کی نماز جنازہ جیل روڈ کے قبرستان میں ادا کی گئی جس میں آئی جی پولیس بلوچستان احسن محبوب ،ڈی آئی جی کوئٹہ عبدالرزاق چیمہ سمیت صوبے کے پولیس اور عسکری حکام کے علاوہ قبائلی معززین نے بھی شرکت کی،۔

شہید ڈی ایس پی کو پولیس اعزاز کے ساتھ سپرد خاک کردیا گیا ،شہید عمرالرحمان کے قتل کا مقدمہ نامعلوم افراد کے خلاف تھانہ صدر کوئٹہ میں درج کرلیا گیاہے۔

مزید پڑھیں : کوئٹہ میں فائرنگ‘ ڈی ایس پی شہید

دوسری جانب ڈی ایس پی عمرالرحمان کو شدید زخمی حالت میں سول ہسپتال کے ٹراما سینٹر پہنچائے جانے کے بعد ٹراما سینٹر کے نیورو کنسلٹنٹ ڈاکٹر نقیب اللہ اچکزئی کی غیر حاضری پر ایڈیشنل ڈپٹی کمشنر کوئٹہ یاسر خان بازئی نے کمشنر کو مراسلہ لکھتے ہوئے متعلقہ ڈاکٹر کے خلاف غیر ذمہ داری اور فرائض میں غفلت پر کارروائی کی سفارش کی ہے۔

یاد رہے کہ شہید عمرالرحمان کے بڑے بھائی ڈی ایس پی شمس الرحمان آٹھ اگست دوہزار تیرہ کو پولیس لائن کوئٹہ میں ہونے والے خودکش دھماکے میں شہید ہوئے تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں