site
stats
کھیل

شہریار خان کا بھارتی کرکٹ بورڈ کے خلاف قانونی چارہ جوئی کا اعلان

کراچی: چیئرمین پی سی بی شہریار خان نے کہا کہ پاکستان سے برمنگھم میں نہ کھیلنے پر بی سی سی آئی کے خلاف قانونی چارہ جوئی کریں گے۔

یہ بات انہوں‌ نے کراچی میں‌ پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہی۔ ان کے ساتھ پی سی بی کی ایگزیکٹو کمیٹی کے چیئرمین نجم سیٹھی ودیگر بھی موجود تھے

شہریار خان نے کہا کہ بھارتی بورڈ ایم او یو سائن ہونے کے باوجود پاکستان سے نہیں کھیل رہا، میچ کے ٹکٹس فروخت ہوچکے ہیں اگر بھارت نہیں کھیلتا تو آئی سی سی کوئی نہ کوئی ایکشن ضرور لے گا۔

 پاکستان کی آسٹریلیا کے خلاف ٹیسٹ سیریز میں شکست پر شہریار خان کا کہنا تھا کہ سڈنی میں کم بیک کریں گے

پاکستان سپر لیگ کے حوالے سے گفتگو کرتے ہوئے چییئرمین پی سی بی نے کہا کہ پی ایس ایل کا فائنل لاہور میں ہوگا۔ نجم سیٹھی نے وزیر داخلہ سے سیکورٹی کلیئرنس کے حوالے سے بات کی ہے۔

گزشتہ روز باسط علی اور محمود حامد کے درمیان ہونے والے جھگڑے کے سوال پر شہریار خان کا کہنا تھا کہ باسط علی اور محمود حامد دونوں کو بلا کر خود سنوں گا۔

پریس کانفرنس میں نجم سیٹھی کا کہنا تھا کہ کلب کرکٹ کے لیے سات کروڑ کا بجٹ منظور کیا ہے، اب کوئی بچہ یہ نہیں کہے گا کہ مجھے موقع نہیں مل رہا۔

انہوں نے مزید کہا کہ کلب کرکٹ کی ٹیمیں بنا کر چیمپئن شپ کرائی جائیں گی، کوشش ہے کہ کوئی اسپانسر بھی مل جائے اگر نہ ملا تو پی سی بی کی جانب سے ایونٹ کرائے جائیں گے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top