بیرون ملک پاکستانی بڑھ چڑھ کر ڈٰیم فنڈ میں حصہ لیں، شاہد آفریدی کا ٹویٹ shahid afridi
The news is by your side.

Advertisement

اوورسیزپاکستانی بڑھ چڑھ کر ڈیم فنڈ میں حصہ لیں، شاہد آفریدی کا ٹویٹ

کراچی: قومی کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان شاہد خان آفریدی نے کہا ہے کہ بیرون ملک مقیم پاکستانی ملک کے لیے اثاثہ ہیں، اوورسیز پاکستانی بڑھ چڑھ کر ڈیم فنڈ میں حصہ لیں۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر اپنے پیغام میں کیا، شاہد خان آفریدی نے کہا کہ بیرون ملک پاکستانیوں نے ملک کی بہتری کے لیے ہمیشہ کردار ادا کیا ہے۔

شاہد آفریدی نے کہا کہ یہ وقت بیرون ملک پاکستانیوں کے آگے بڑھ کر ڈیم فنڈ میں حصہ لینے کا ہے، ایک ہزار ڈالر صرف ہمارے لیے نہیں بلکہ آئندہ نسلوں کے لیے ہے۔

واضح رہے کہ وزیراعظم عمران خان نے پانی کے بحران سے متعلق آج قوم سے اہم خطاب کیا تھا جس میں انہوں نے اوورسیز پاکستانیوں کے ڈیمز فنڈز میں حصہ لینے کی اپیل کی تھی۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ ڈیم نہ بنائے گئے، تو 2025 میں پاکستان میں خشک سالی شروع ہوجائے گی، قحط کا خدشہ ہے. ملک کےلئے ڈیم ناگزیر ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ 90لاکھ بیرون ملک پاکستانی ایک ایک ہزار ڈالر بھیجیں ، بیرون ملک پاکستانیوں نے پیسہ بھیجا تو ڈیمز جلد بننا شروع ہوجائے گا، معاشی صورتحال بھی بہترہوگی، یاد رہے کہ اگر ڈیمز نہ بنائےتواناج اگانےکے لئے بھی پانی نہیں ہوگا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں