بوم بوم 38 برس کے ہوگئے، کراچی کنگز کے ساتھ سالگرہ منائی -
The news is by your side.

Advertisement

بوم بوم 38 برس کے ہوگئے، کراچی کنگز کے ساتھ سالگرہ منائی

کراچی: پاکستانی کرکٹ ٹیم کے اسٹار آل راؤنڈر شاہد خان آفریدی 38 برس کے ہو گئے۔ کراچی کنگز کے صدر نے اپنی سالگرہ کراچی کنگز کے شیروں کے ساتھ منائی۔

تفصیلات کے مطابق 38 سالہ سپراسٹار بوم بوم آفریدی نے شارجہ میں ٹیم ارکان کے ساتھ سالگرہ منائی۔ ٹیم نے کیک کاٹا اور لالہ کا منہ میٹھا کیا۔ آفریدی نے اے آر وائی اور کراچی کنگز کا شکریہ ادا کیا۔ کراچی کنگز کے کپتان عماد وسیم نے کہا کہ شاہد آفریدی کی سالگرہ منانا ہمیشہ یاد رہے گا۔

واضح رہے کہ ان دنوں شاہد آفریدی متحدہ عرب امارات کے میدانوں میں جاری پاکستان سپر لیگ سیزن تھری میں کراچی کنگز کے لیے کھیلتے ہوئے مداحوں کو اپنی کارکردگی سے لبھا رہے ہیں‘ حال ہی میں انہوں نے پی ایس ایل کا مشکل ترین  کیچ پکڑ کر شائقین کو ورطۂ حیرت میں ڈال دیا تھا۔

شاہد خان آفریدی یکم مارچ 1980 کو خیبرایجنسی میں پیدا ہوئے، 1996 میں سری لنکا کے خلاف اپنے دوسرے انٹرنیشنل میچ میں 37 گیندوں پردنیا کی تیزترین سنچری بنا کرراتوں رات شہرت کی بلندیوں پرپہنچ گئے۔

ان کا یہ ریکارڈ تقریباً 17سال تک قائم رہا جسے نیوزی لینڈ کے کوری اینڈرسن اورپھرجنوبی افریقہ کے اے بی ڈی ویلیئرز نے اپنے نام کر لیا۔

1996ء میں کرکٹ کی دنیا میں قدم رکھنے والے آفریدی بوم بوم آفریدی کے نام سے بھی پہچانے جاتے ہیں۔ ان کو یہ نام بھارت کے معروف کرکٹر اور کمنٹیٹر راوی شاستری نے دیا۔

آفریدی اپنی جارحانہ بلے بازی کی بدولت پوری دنیا میں پہچانے جاتے ہیں اوراسی بدولت کئی ریکارڈ مثلا سب سے زیادہ چھکوں کا ریکارڈ اورسب سے بہترین اسٹرائیک ریٹ کا ریکارڈ اپنے نام کرچکے ہیں۔

حال ہی میں کئے گئے ایک سروے کے مطابق وہ پاکستان کے سب سے مشہور کھلاڑی ہیں۔ آج شاہد آفریدی کے مداح شہر شہر ان کی سالگرہ کا جشن منائیں گے اور کیک کاٹیں گے۔


شاہد آفریدی کی شاندارکارکردگی کے ناقابلِ فراموش مناظر


شاہد آفریدی ایشیا کپ میں بنگلہ دیشی باؤلرزکی دھلائی کرتے ہوئے

شاہد آفریدی کا چارسوواں شاندارچھکا

شاہد آفریدی کے پاکستان کے روایتی حریف بھارت کے خلاف نودھواں دھارچھکے

انگلینڈ کی ایک کے بعد ایک وکٹ گرانا آفریدی کا ہی کمال ہے

کرکٹ کی دنیا کا مشکل ترین کیچ جسے صرف شاہد آفریدی ہی پکڑسکتے تھے

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں