The news is by your side.

Advertisement

شاہد آفریدی اسپیشل بچوں کے ساتھ باسکٹ بال کھیلنے پہنچ گئے

کراچی: ٹی ٹونٹی کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان شاہد خان آفریدی نے ذہنی معذور بچوں کے ادارے آغوش چلڈرن ہائیر اسکول کا دورہ کر کے مخصوص بچوں کے ساتھ وقت گزارا اور باسکٹ بال کھیلی۔

تفیصلات کے مطابق شاہد آفریدی اور ان کی فاؤنڈیشن کے اسکول پہنچنے پر وہاں موجود مخصوص بچوں کے چہرے خوشی سے کھل اٹھے، اس موقع پر سابق کپتان نے نیلا چشمہ، سفید ٹی شرٹ اور براؤن رنگ کا ٹراوزر پہنا ہوا تھا۔


یہ دورہ شاہد آفریدی فاؤنڈیشن کی جانب سے تعلیم کی حمایت اور فروغ دینے کے حوالے سے شروع کی جانے والی مہم کا حصہ تھا۔
مہم کے ذریعے ملک کے مخیّر طبقے میں یہ پیغام پہنچایا جارہا ہے کہ  غربت کے باعث تعلیم حاصل نہ کرنے والے بچوں کی تعلیم کے انتظامات اور ملک میں تعلیم کے فروغ سے ہی بہتر ین پاکستان بنایا جاسکتاہے۔

اس موقع خصوصی بچوں نے پاکستان اور سابق کپتان کے ساتھ اپنی محبت کا اظہار کرتے ہوئے ’’پاکستان زندہ باد‘‘ اور ’’شاہد آفریدی زندہ باد‘‘ کے نعرے لگائے، طالب علموں کی جانب سے شاہد آفریدی کے لیے خصوصی طور پر ٹیبلو پیش کیاگیا۔

شاہد آفریدی نے اسکول میں موجود بچوں کے حوصلے بلند کرنے کے لیے ان کے ساتھ باسکٹ بال کھیلی اور بچوں کو آٹو گراف بھی دیے۔

لالہ کے اس ارادے سے ملک میں تعلیمی نظام کو بہتر بنانے اور اس کے فروغ میں تبدیلی لائی جاسکتی ہے۔

واضح رہے دورہ انگلینڈ کے لیےپاکستانی کرکٹ ٹیم اس وقت تربیتی کیمپ میں مصروف ہے اور آفریدی کو اس دورے کے لیے انجری کے باعث منتخب نہیں کیا گیا، تاہم اس موقع پر آفریدی کو لنگڑاتے ہوئے چلتے دیکھا گیا جس سے واضح ہوتا ہے کہ ان کے کھٹنے میں انجری کا مسئلہ درپیش ہے۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں