The news is by your side.

Advertisement

شاہد آفریدی کی جنید جمشید کے گھر آمد، فاتحہ خوانی

کراچی : معروف بلے باز اور پاکستان کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان شاہد آفریدی نے جنید جمشید گھر جا کر ان کے بھائی اور بچوں سے تعزیت کی اور مرحوم کے ایصال ثواب کے لیے فاتحہ خوانی کی۔

تفصیلات کے مطابق حویلیاں کے علاقے میں طیارے حادثے میں شہید ہونے والے معروف نعت خواں اور مبلغ جنید جمشید کے کراچی میں واقع گھر میں فاتحہ خوانی اور تعزیت کے لیے آنے والے لوگوں کا تانتا بندھا ہوا ہے۔

آج معروف کرکٹر اور سابق کپتان شاہد آفریدی اپنے اہل خانہ کے ہمراہ جنید جمشید کے گھر واقع ڈیفنس پہنچے، اس موقع پر شاہد آفریدی نے جنید جمشید کے بھائی ہمایوں جمشید سے تعزیت کی اور حادثے میں جاں بحق ہونے والے افراد کے ایصال ثواب کے لیے فاتحہ خوانی کی۔

شاہد آفریدی نے جنید جمشید سے اپنے دیرینہ تعلق کا زکر کرتے ہوئے کہا کہ جنید بھائی ہم سب کے لیے مشعل راہ تھے وہ نہایت سادہ اور نفیس طبیعت کے حامل شخص تھے اور ہر چھوٹا بڑا ان سے خاص لگاؤ رکھتا تھا اور وہ بھی سب کے دکھ درد میں کام آتے تھے اللہ انہیں اپنے جوار رحمت میں جگہ عطا فرمائے۔

واضح رہے کہ جنید جمشید چترال سے اسلام آباد آنے والی پرواز میں سوار تھے جو حویلیاں کے مقام پر انجن میں خرابی کے باعث گر کر تباہ ہو گیا تھا، افسوسناک واقعے میں عملہ سمیت تمام مسافر خالقِ حقیقی سے جا ملے تھے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں