The news is by your side.

Advertisement

چیف جسٹس بہترین طریقے سے عوام کی خدمت کررہے ہیں، شاہد آفریدی

کراچی: قومی کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان اور اسٹار آل راؤنڈر شاہد خان آفریدی نے کہا ہے کہ چیف جسٹس میاں ثاقب نثار کو شاباش وہ بہترین طریقے سے عوام کی خدمت کررہے ہیں۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر اپنے پیغام میں کیا، شاہد آفریدی نے کہا کہ چیف جسٹس کے اچانک دوروں سے کافی بہتری آئی ہے۔

شاہد آفریدی نے کہا کہ چیف جسٹس ثاقب نثار نچلے کورٹس کا بھی ایسے اچانک دورہ کریں تاکہ ان کے ادارے کی کالی بھیڑوں کو ٹھکانے لگایا جاسکے۔

شاہد آفریدی کے ٹویٹ کو صارفین کی جانب سے سراہا گیا، ایک صارف نے کہا کہ چیف جسٹس ثاقب نثار یقیناً ایمانداری سے کام کررہے ہیں، ہم انہیں خراج تحسین پیش کرتے ہیں، انشاء اللہ تبدیلی آئے گی۔

ایک اور صارف نے کہا کہ شاہد آفریدی نے بالکل صحیح کہا ہے جہاں چیف جسٹس اسپتالوں کا دورہ کررہے ہیں وہیں ان کو مختلف عدالتوں میں التواء کا شکار ہونے والے کیسز پر بھی نظر ڈالنی چاہئے۔

واضح رہے کہ چیف جسٹس میاں ثاقب نثار مختلف اسپتالوں کا دورہ کررہے ہیں وہ وہاں کی ابتر صورتحال پر اظہار برہمی کررہے ہیں اور اسپتال کی حالت زار بہتر ہونے پر انہوں نے کراچی کے جناح اسپتال میں ایک لاکھ روپے کا چیک بھی پیش کیا تھا۔

خیال رہے کہ چیف جسٹس نے کراچی سینٹرل جیل کا دورہ بھی کیا تھا اور قیدیوں سے معلومات حاصل کی تھیں جب جیل میں قیدیوں کو ملنے والے کھانے کو کھا کر چیک کیا تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریںْ۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں