The news is by your side.

Advertisement

ننھے مہمان کی آمد، شاہد کپور نے تصدیق کردی

ممبئی: بالی ووڈ اداکار شاہد کپور افواہوں کی تردید کرتے ہوئے اس بات کی تصدیق کردی کہ اُن کے گھر دوسرے ننھے مہمان کی آمد متوقع ہے۔

تفصیلات کے مطابق بھارتی میڈیا میں شاہد کپور اور اہلیہ میرا راجپوت کے حوالے سے خبریں زیر گردش تھیں کہ بالی ووڈ اداکار ایک بار پھر والد بننے جارہے ہیں تاہم دونوں نے اس معاملے پر خاموشی اختیار کی ہوئی تھی۔

میڈیا میں جاری افواہوں کی تصدیق شاہد کپور نے گذشتہ روز اُس وقت کی کہ جب انہوں نے دوبارہ والد بننے کی خبر سنائی، بالی ووڈ اداکار نے اپنے انسٹاگرام پر یہ خوش خبری بالکل انوکھے انداز میں سنائی۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام پر شاہد کپور نے اپنی بیٹی میشا کی تصویر شیئر کی جس میں دیکھا جاسکتا ہے کہ اُن کی صاحبزادی فرش پر لیٹی ہوئی ہیں اور اُن کے ساتھ چالک سے رنگ برنگے خوبصورت غبارے بنے ہوئے ہیں۔

اداکار کی جانب سے شیئر کی جانے والی تصویر کے اوپر کچھ ایسے الفاظ تحریر تھے میشا اب بڑی بہن ہے یعنی اُن کا اب کوئی بھائی یا ایک اور بہن بہت جلد دنیا میں آنے والا ہے۔

❤️

A post shared by Shahid Kapoor (@shahidkapoor) on

واضح رہے کہ بالی ووڈ انڈسٹری میں اپنی شاندار اداکاری سے بہت ہی مختصر عرصے میں بڑی کامیابیاں سمیٹنے والے اداکار شاہد کپور 2105 میں میرا راجپوت کے ساتھ ازدواجی بندھن میں بندھے تھے جس کے بعد اُن کے گھر ننھی پری کی آمد بھی ہوئی تھی جس کا نام انہوں نے میشا رکھا۔

شاہد کپور کا اپنی صاحبزادی سے پیار کوئی ڈھکا چھپا نہیں کیونکہ وہ اکثر اپنا فارغ وقت صاحبزادی کے ساتھ گزارنے کو ترجیح دیتے ہیں علاوہ ازیں باپ بیٹی کی تصاویر اکثر سوشل میڈیا پر بھی سامنے آتی ہیں۔

بالی ووڈ اداکار  نے ننھے مہمان کی آمد کی تصدیق کی تو مداحوں نے انہیں مبارک باد پیش کرتے ہوئے نیک خواہشات کا اظہار کیا اور دعا کی کہ تمام معاملات آسانی کے ساتھ حل ہوجائیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں