site
stats
انٹرٹینمںٹ

شاہد کپور گھر سے ہوٹل منتقل ہوگئے

ممبئی: بھارتی اداکار شاہد کپور شوبز مصروفیات کے باعث گھر چھوڑ کر ہوٹل منتقل ہوگئے۔

بھارتی میڈیا کے مطابق شاہد کپور آج کل اپنی نئی فلم ’پدوماوتی‘ کی شوٹنگ میں مصروف ہیں جسے سنجے لیلا بھنسالی ڈائریکٹ کررہے ہیں، فلم کی شوٹنگ آج کل ممبئی میں جاری ہے۔

فلم ڈائریکٹر کو بھارتی اداکار سے شکایت تھی کہ وہ وقت کی پابندی نہیں کرتے اور سیٹ پر ہمیشہ دیر سے ہی پہنچتے ہیں، سنجے لیلا کی شکایت کو دور کرنے کے لیے شاہد کپور گھر سے ہوٹل منتقل ہوگئے۔

بھارتی اداکار کا کہنا ہے کہ انہیں سیٹ پر جانے کے لیے گھنٹوں ٹریفک جام کا سامنا کرنا پڑتا تھا اسی وجہ سے وہ سیٹ پر دیر سے پہنچتے تھے تاہم دائریکٹر کی شکایت کو دور کرنے کے لیے وہ ممبئی کے ہوٹل منتقل ہوگئے۔

ڈائریکٹراور ساتھی فنکاروں کی شکایت کو مدنظر رکھتے ہوئے ہوٹل منتقل ہونے والے شاہد کپور اب سیٹ پر وقت پر پہنچ جاتے ہیں کیونکہ ہوٹل اور شوٹنگ کے مقام کا فاصلہ بہت کم ہے۔ بھارتی میڈیا کا کہنا ہے کہ فلم کی شوٹنگ ختم ہوتے ہیں اداکار اپنے گھر منتقل ہوجائیں گے۔

پڑھیں: بھارتی فلمساز سنجے لیلا بھنسالی پر حملہ

یاد رہے جے پور میں پدوماوتی فلم کی شوٹنگ کے دوران فلم ساز سنجے لیلا بھنسالی پر راجپوت برادری کے لوگوں نے حملہ کیا تھا اور فلم کی شوٹنگ روکنے کا مطالبہ کیا تھا۔

مزید پڑھیں: فلم ’پدما وتی‘ میں فواد خان کی جگہ شاہد کپور؟

راجپوت برادری کی جانب سے کیے جانے والے حملے کے نتیجے میں ہدایت کار کے کپڑے پھٹ گئے تھے اور انہیں تشدد کا نشانہ بھی بنایا گیا تھا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top