شاہد خاقان عباسی ملٹری ہیلی کاپٹراڑانےوالے پہلےوزیراعظم بن گئے -
The news is by your side.

Advertisement

شاہد خاقان عباسی ملٹری ہیلی کاپٹراڑانےوالے پہلےوزیراعظم بن گئے

اسلام آباد : وزیراعظم شاہد خاقان عباسی جنگی ہیلی کاپٹر اڑانے والے پاکستان کے پہلے وزیراعظم بن گئے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے ٹی 129 ہیلی کاپٹر کی اڑان کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے یہ بہت متاثر کن ہیلی کاپٹر ہے۔ انہوں نے ترکی کی دفاعی صنعت کی تعریف بھی کی۔

وزیراعظم پاکستان نے ترک ایوی ایشن کی تعریف کرتے ہوئے ترکی کی دفاعی صنعت کی کامیاب کوششوں کو سراہا۔ انہوں نے کہا کہ ترک کی دفاعی صنعت دنیا کی بہترین صنعتوں میں سے ایک ہے۔

وزیراعظم شاہد خاقان عباسی کا کہنا تھا کہ ٹی 129 ہیلی کاپٹر کی خریداری کے حوالے سے ترک حکام سے بات چیت جاری ہے جبکہ پاک فوج بھی ہیلی کاپٹر کی خریداری کا جائزہ لے رہی ہے۔

اس موقع پر ترک ایرواسپیس انڈسٹریز کے چیف ایگزیکٹیو ٹیمل کوتل نے بتایا کہ ٹی 129 میزائل اور گن کے ساتھ لائٹ ویٹ حملے کا ہیلی کاپٹر ہے۔

یاد رہے کہ گزشتہ ماہ ستمبر میں وزیراعظم پاکستان نے پاک فضائیہ کی مشقوں میں حصہ لیا تھا اورایف 16 کی اڑان میں حصہ لیا تھا۔


وزیراعظم کا دورہ مصحف بیس، ایف 16 طیارے میں پرواز کی


پاک فضائیہ کے ترجمان کا کہنا تھا کہ وزیراعظم شاہد خاقان عباسی پاکستانی کی تاریخ کے پہلے وزیراعظم ہیں جنہوں نے ریئر کاک پٹ میں بیٹھ کر ایف 16 جہاز اڑا کر تربیتی مشن میں حصہ لیا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئرکریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں