The news is by your side.

Advertisement

پنجاب ہمارا گھر ہے کسی کو ایک سیٹ بھی لینے نہیں دیں گے،شاہد خاقان عباسی

لاہور : سابق وزیراعظم شاہدخاقان عباسی کا کہنا ہے کہ دونوں حلقوں سے الیکشن لڑوں گا، پنجاب ہمارا گھر ہے، کسی کو ایک سیٹ بھی نہیں لینے دیں گے۔

تفصیلات کے مطابق نااہلی کے فیصلے کی معطلی کے بعد سابق وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ پنجاب ہمارا گھر ہے، کسی کو ایک سیٹ بھی لینے نہیں دیں گے، دونوں حلقوں سے الیکشن لڑوں گا۔

شاہدخاقان عباسی کا کہنا تھا کہ میاں نوازشریف نے 100 سے زائد پیشیاں بھگتیں، شرم کی بات ہے سابق وزیراعظم کو مقدمات میں گھسیٹا گیا اور ایسے مقدمات میں گھسیٹا گیا جس میں ان کانام تک نہیں تھا۔

سابق وزیراعظم کا مزید کہنا تھا کہ نواز شریف کے لیے انصاف کی کوئی توقع نہیں۔

خیال رہے کہ لاہور میں ہائیکورٹ نے سابق وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی کو این اے 57 الیکشن ٹریبونل کی جانب سے نااہل قرار دیے جانے کا فیصلہ معطل کردیا اور الیکشن لڑنے کی اجازت دے دی۔

اس سے قبل شاہد خاقان عباسی کا کہنا تھا الیکشن سے متعلق فیصلے عوام کے پاس ہونا چاہئیے عدالتوں کے پاس نہیں، دس مرتبہ آنتخابات میں کاغذات جمع کروانے ٹیکنیکل بنیادوں پرکبھی کاغذات مسترد نہیں ہوئے اب ہورہے ہیں۔ یہ بھی منظور ہے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ فیصلہ عوام کو دیں دے، عوام پچیس جولائی کو فیصلہ کرے گی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں