The news is by your side.

Advertisement

ن لیگ سب سے بڑی جماعت ابھر کر سامنے آئے گی،شاہدخاقان عباسی

اسلام آباد : سابق وزیراعظم شاہد خاقان عباسی کا کہنا ہے کہ ن لیگ سب سے بڑی جماعت ابھر کر سامنے آئے گی، میری ہمدردیاں اپنی جماعت کے ساتھ ہیں، جو الیکشن میں تاخیرکرے گا اس پر آرٹیکل 6 لگنا چاہئے۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد میں الیکشن ٹریبونل کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے شاہد خاقان عباسی نے کہا کہ بدقسمتی ہے، قمرالاسلام کو نیب نے گرفتار کرلیا، نگران حکومت،نیب سے درخواست ہے قمر الاسلام کو رہاکریں، نامزدگی فارم میں سب کچھ لکھا ہوا ہے پھر کیوں گرفتار کیا گیا، گرفتاری 10سال رکن اسمبلی رہنے والے کی توہین ہے۔

شاہدخاقان عباسی کا کہنا تھا کہ ساری خرابیاں ن لیگ میں نظرآتی ہیں، چیف الیکشن کمشنر سے درخواست ہے، الیکشن کے بعد تک کا انتظار کرلیں، الیکشن کے بعد جو بھی معاملات ہوں گے نمٹالیں گے۔

سابق وزیراعظم نے کہا کہ پری پول رگنگ کو عوام کے سامنے رکھنا ہمارا کام ہے، پاکستان کے عوام خود فیصلہ دے دیں گے، انصاف ہوتے ہوئے نظر بھی آنا چاہئے، کہا تھا کیس میں میاں صاحب سے انصاف ہوتا دکھائی نہیں دے رہا، جس شخص سے 1 ارب برآمد ہوا، اس نے بھی صرف 5 پیشیاں بھگتیں، نواز شریف اب تک سو پیشیاں بھگت چکے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ اثاثہ جات کو ویب سائٹ پر ڈالنا درست نہیں، نامزدگی فارم میں پراپرٹی کی موجودگی قیمت درج نہیں ہوتی، الیکشن کا ٹائم بڑھانے کی آئین میں کوئی گنجائش نہیں۔

شاہدخاقان عباسی نے مزید کہا کہ جوالیکشن میں تاخیرکرےگااس پرآرٹیکل 6لگناچاہئے، ن لیگ سب سےبڑی جماعت ابھرکرسامنےآئےگی، میری ہمدردیاں اپنی جماعت کے ساتھ ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں