site
stats
انٹرٹینمںٹ

شاہ رخ خان حافظ سعید کی زبان بول رہے ہیں، یوگی ادیتیا ناتھ

ممبئی: بھارتی حکمران پارٹی بی جے پی کے ایک اسمبلی ممبر یوگی ادیتیا ناتھ نے کہا ہے کہ شاہ رخ خان کی باتیں ایسی ہی ہیں جیسی پاکستان میں حافظ سعید کرتاہے۔

بھارتی میڈیا کے مطابق یوگی ادیتیا ناتھ کا کہنا تھا کہ سیکولرازم کی آڑ میں چند ادیب اور اداکار وطن مخالف عناصر میں شامل ہوگئے ہیں اور دہشتگردی کی زبان بول رہے ہیں۔

انتہا پسندی کے خلاف اٹھنے والی آوازیں بی جے پی کے نہیں بلکہ قومیت کے خلاف ہیں شاہ رخ خان بھی اسی طرح کی زبان بول رہے ہیں، یوگی ادیتیا ناتھ کی طرف سے آنے والا بیان بی جے پی کے لیڈروں کی طرف سے مسلمانوں کے خلاف نفرت پھیلانے کے سلسلے کی ہی ایک کڑی ہے۔

واضح رہے کہ گزشتہ روز بی جے پی کے لیڈر کیلاش وجے ورگیا جوکہ بہار الیکشن میں بی جے پی کی الیکشن مہم کا بھی حصہ ہیں نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر شاہ رخ خان کے خلاف بیان دیا اور کہا تھا کہ ’ شاہ رخ رہتے تو ہندوستان میں ہیں لیکن ان کا دل پاکستان میں ہے‘انہوں نے شاہ رخ خان کو قوم مخالف بھی قرار دیا تھا۔

بھارتی ٹی وی کو دیے گئے ایک انٹرویو میں بالی ووڈ اداکار شاہ رخ خان نے کہا تھا کہ مجھے اپنی حب الوطنی کسی پر ثابت کرنے کی ضرورت نہیں ہے ، جبکہ انہوں نے بھارت میں بڑھتی ہوئی انتہا پسندی ، عدم برداشت اور دہشتگردی کے واقعات پر بھی سخت تنقید کی تھی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top