The news is by your side.

Advertisement

شریف خاندان کی سیاست ختم ہوگئی، چیف جسٹس جہاد کررہے ہیں، شیخ رشید

لاہور : عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید نے کہا ہے کہ شریف خاندان کی سیاست ختم ہوگئی، چیف جسٹس جہاد کر رہے ہیں ان کو سلام پیش کرتا ہوں، اگر الیکشن ہوئے تو عوامی مسلم لیگ پورے ملک میں عمران خان کو سپورٹ کرے گی۔

ان خیالات اظہار انہوں نے لاہور میں پی ٹی آئی جلسے سے خطاب کرتے ہوئے کیا، انہوں نے کہا کہ آج پاکستان کے لوگوں کوتقسیم کیا جارہا ہے، دھوکے باز لوگ ووٹ کے دن تک شریف ہیں، شریف خاندان کی سیاست ختم ہوچکی ہے، 70سال میں 40ارب ڈالرقرض جبکہ 35ارب ڈالر 4سال میں لیاگیا۔

انہوں نے کہا کہ آج پاکستان جاگ گیا ہے کیونکہ لاہورجاگتا ہے تو پوری قوم جاگتی ہے،لاہور سوتا ہے تو پوری قوم سوتی ہے، یہاں قائداعظم نے پاکستان کی تعمیر کی تھی آج عمران خان تعمیر کرے گا۔

شیخ رشید نے کہا کہ جان دے دوں گا لیکن ختم نبوت کےخلاف قانون کسی صورت پاس نہیں ہونے دوں گا، میں غریب کی تبدیلی چاہتا ہوں، ملک میں پانی، بجلی، گیس اور نوکری نہیں ہے، پاکستان کی معیشت دیوالیہ ہونے کے قریب ہے، چین کی طرح پاکستان میں 4کرپٹ کو گولی مار دیں تقدیر بدل جائے گی۔

شیخ رشید نے مزید کہا کہ میں چیف جسٹس کوعوام کے سمندرمیں سلام پیش کرتا ہوں، چیف جسٹس ثاقب نثارجہاد کررہے ہیں، پاکستان کی فوج اورعدلیہ ہرمحاذپرلڑ رہی ہے، نیب ہر کرپٹ آدمی کو نوٹس دے رہا ہے، جبکہ پاک فوج کی ساکھ خراب کرنا عالمی ایجنڈا ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ عمران خان کو سب سے بہتر اور صحیح انسان سمجھتا ہوں، انسان سے غلطیاں ہوتی ہیں لیکن عمران خان کا دامن صاف ہے، میری جماعت صرف دو حلقوں سے الیکشن لڑے گی، باقی سارے پاکستان میں پی ٹی آئی کی سپورٹ کا اعلان کرتا ہوں، عمران خان اپنے نوجوانوں کے ساتھ کھڑے ہوجاؤ، یہ انقلاب لائیں گے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔  

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں