The news is by your side.

Advertisement

لاک ڈاؤن کا حامی نہیں، شہری بغیر ضرورت سفرنہ کریں، شیخ رشید

اسلام آباد : وزیر ریلوے شیخ رشید احمد نے کہا ہے کہ میں لاک ڈاؤن کاحامی نہیں ہوں، اس سلسلے میں وزیراعظم عمران خان سے متفق ہوں، 34ٹرینیں بند کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

یہ بات انہوں نے اسلام آباد میں پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کہی، شیخ رشید نے کہا کہ ریلوے کے سالانہ 7کروڑ مسافر ہیں جن میں سے دو لاکھ روزانہ سفر کرتے ہیں،کچھ دنوں سے مسافروں کی تعداد ایک لاکھ65 ہزار روز کی رہ گئی ہے، دو دن میں ہمیں اسکیننگ کاسامان مل جائے گا۔

ایک سوال کے جواب میں شیخ رشید نے کہا کہ کورونا وائرس کی وجہ سے میں لاک ڈاؤن کا حامی نہیں ہوں، اس حوالے سے وزیراعظم ۔عمران خان سے متفق ہوں، لاک ڈاؤن کا اختیار وزیراعظم کا ہے میرا نہیں، ہمیں افراتفری اور پریشانی سے گریزکرنی چاہیے۔

انہوں نے کہا کہ34ٹرینیں بند کرنے کا فیصلہ کیا ہے،8یکم اپریل کو کریں گے، کل شام12ٹرینیں بند ہونگی،22ٹرینیں24تاریخ کی رات سے بند ہونگی، اگروفاقی حکومت پنشن اپنے ذمے لے لے تو پھرہمیں زیادہ مشکل نہیں ہوگی۔

جو ٹرینیں 100اور120فیصد پر چل رہی تھیں وہ آدھی گنجائش پر آگئی ہیں،15رمضان تک ٹرینیں معطل کرنے کا نوٹی فکیشن جاری ہوجائے گا۔

وزیر ریلوے نے کہا کہ چھٹی کے باوجود بھی لوگ ٹرین میں سفر کررہے ہیں، میری گزارش ہے کہ شہری بغیر ضرورت سفرنہ کریں۔ جن کے پاس پیشگی ٹکٹ ہے وہ متبادل ٹرین میں استعمال کرسکتے ہیں، اگرٹکٹ واپس کرنا ہو تو کیا جاسکتاہے،اب تک 8کروڑ روپے کے ٹکٹ واپس کیے ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں