The news is by your side.

Advertisement

عمران خان چوروں اورڈاکوؤں کا صفایا کرے گا، شیخ رشید

سکھر : سینئر سیاستدان شیخ رشید احمد نے کہا ہے کہ مولانا فضل الرحمان اور اسفند یار ولی سے کوئی امید نہیں، امید ہے تو صرف عمران خان سے ہے، عمران خان آئے اورغریبوں کی حالت بدل دے، میری خواہش ہے کہ عمران خان چوروں اور ڈاکوؤں کا صفایا کردے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے سکھر میں پی ٹی آئی کے زیر اہتمام ایک بڑے جلسہ عام سے خطاب کرتے ہوئے کیا، اس موقع پرانہوں نے سندھی ٹوپی اوراجرک بھی زیب تن کی ہوئی تھی۔

انہوں نے کہا کہ نااہل نواز شریف کے پاس قوم کی لوٹی ہوئی دولت ہے، اگر نوازشریف لوٹی ہوئی دولت واپس لےآئے تو پاکستان کو کسی سے قرضہ لینے کی ضرورت نہیں،۔

نوازشریف دیوار کی طرف دیکھ کر کہتا ہے مجھے کیوں نکالا؟ میں کہتا ہوں کہ آپ کے کرتوت ہی ایسےہیں، تمہیں اس لئے نکالا کیوں کہ تم چورہو۔

ان کا کہنا تھا کہ آئین کی شق 63،62تبدیل نہیں کرنے دیں گے، اگر یہ تبدیل ہوگئی تو میرانام نواز شریف یا شہبازشریف رکھ دینا، شیخ رشید کا کہنا تھا کہ نوازشریف کلبھوشن یادیو کا نام لینے سے بھی ڈرتا ہے، تم امریکا سےڈرتے ہو؟

ان کا کہنا تھا کہ ٹرمپ کے بیان پر چین، روس نے بیان دیا لیکن نوازشریف کچھ نہیں بولے،سپرپاور صرف اللہ کی ذات ہے، اللہ کی طرف سے نوازشریف پکڑ میں آیا، نریندر مودی کان کھول کر سن لو! پاکستان کی طرف میلی آنکھ سےبھی نہیں دیکھنا، پوری قوم پاک فوج کے ساتھ کھڑی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں