The news is by your side.

Advertisement

شنیرا اکرم کو لوگوں نے ’بھابھی‘ پکارا تو وہ کیا سمجھتی رہیں؟

قومی ٹیم کے سابق کپتان وسیم اکرم نے بتایا کہ شنیرا اکرم کو لوگوں نے بھابھی کہہ کر پکارا تو وہ کیا سمجھی تھیں۔

سابق ٹیسٹ کرکٹر وسیم اکرم نے اہلیہ شنیرا کے ساتھ گزشتہ دنوں اداکار احسن خان کے پروگرام میں شرکت کی اور میزبان کی جانب سے پوچھے گئے مختلف سوالات کے جوابات دیے۔

شنیرا نے بتایا کہ وہ راحت فتح علی خان سے محبت کرتی ہے۔

وسیم اکرم نے بتایا کہ جب اہلیہ وہ پہلی بار پاکستان پہنچی تو لوگ اسے "بھابھی” کہہ کر پکارا گیا تو وہ سمجھ بیٹھیں کہ لوگ انہیں "باربی” کہہ کر پکار رہے ہیں۔

ایک طویل انٹرویو میں، جوڑے نے اپنی زندگی اور تعلقات کے بارے میں بات کی اور اس سے پتا چلا کہ کے لیے تفریحی کھیل کھیلے کہ وہ ایک دوسرے کو کتنی اچھی طرح جانتے ہیں۔

شنیرا نے کہا کہ آپ کسی بیرون ملک سے، واقعی ایک مختلف ثقافت سے، ایک مختلف پس منظر اور نسل سے شادی نہیں کرتے جب تک کہ یہ کوئی شاندار چیز نہ ہو، ٹھیک ہے؟

وسیم نے مزید کہا کہ جب اس نے پاکستان آکر پہلی بار ساحل سمندر پر اونٹ دیکھا تو اس نے چیخ کر کہا، کیا بات ہے، اونٹ؟ شنیرا نے مزید کہا کہ سانپوں کے جادوگر بہت "دقیانوسی” ہوتے ہیں لیکن جب وہ پاکستان آئی تو دیکھا کہ وہ حقیقی ہیں۔

"شنیرا نے کہا کہ میرے لیے پاکستان اب دنیا کا مرکز ہے، میں یہاں ایک شخص کے طور پر، ایک عورت کے طور پر، ایک ماں کے طور پر، ایک بیوی کے طور پر یہاں پروان چڑھا ہوں اور میری زندگی کے اہم ترین سال یہاں گزرے ہیں۔

جب ان سے پوچھا گیا کہ کیا اس نے کبھی کسی ایسے شخص سے شادی کرنے کا سوچا ہے، تو انہوں نے انکشاف کیا، "دراصل میں یہ کہوں گی کہ مجھے اپنی یہ ڈائری اس وقت سے ملی جب میں ایک چھوٹی بچی تھی اور میں نے لکھا تھا کہ خدا مجھے کسی دور دراز ملک سے ایک شہزادہ بھیج دے۔

انہوں نے بتایا کہ تصور کریں کہ میں نے بنیادی طور پر ایک دور دراز ملک کے جھولے کے شہزادے سے شادی کی ہے اور میں ہر روز شہزادی کی طرح لباس پہنتی ہوں۔

وسیم نے کہا کہ انہیں خاص طور پر شنیرا کے کلچر کے ساتھ موافقت کرنے کی ضرورت نہیں ہے، یہ سب فطری تھا سوائے ایک چیز کے۔ انہوں نے کہا، "کبھی کبھی میں ترجمہ کرتے کرتے تھک جاتا تھا۔

وسیم اکرم نے بتایا کہ اب وہ کافی حد تک اردو سیکھ چکی ہیں، انہوں نے یہ بھی انکشاف کیا کہ شنیرا کو راحت فتح علی خان کی موسیقی سے حقیقی محبت ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں