The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم کےعلاج کے تمام اخراجات شریف خاندان برداشت کرے گا، ترجمان وزیراعظم ہاؤس

اسلام آباد: ترجمان وزیراعظم ہاوس کا کہنا ہے کہ وزیراعظم میاں محمد نواز شریف لندن سے براہ راست امور مملکت چلا رہے ہیں۔

وزیر اعظم ہاؤس سے جاری اعلامیے میں کہا گیا ہے کہ ریاستی امور کی ادائیگی میں کسی قسم کا تعطل نہیں ہے، وزیراعظم لندن سے براہ راست امور مملکت چلا رہے ہیں۔

ترجمان کا کہنا ہےکہ سرجری کی بعد وزیراعظم ڈاکٹروں کےمشورے کےمطابق واپس پاکستان آئیں گے، اعلامیہ میں کہاگیا ہےامور مملکت چلانے میں پرنسپل سیکریٹری، ملٹری سیکریٹری اور دیگر اسٹاف اراکین انکی معاونت کررہے ہیں۔

وزیراعظم کی ہدایات قاعدے اور قانون کے مطابق متعلقہ لوگوں تک پہنچائی جارہی ہیں، وزیراعظم اس تناظر میں کابینہ اراکین اورمتعلقہ افرادسے رابطوں میں ہیں۔

ترجمان نے یہ بھی واضح کیا ہےکہ وزیراعظم کےعلاج کے تمام اخراجات انکے اہلخانہ برداشت کر رہے ہیں اور علاج کی غرض سے سرکاری خزانے کا بالکل استعمال نہیں کیا جارہا ہے۔

دوسری جانب وزیر اعظم کی اوپن ہارٹ سرجری سے پیدا ہونے والی صورتحال پر غور کے لیے وفاقی وزیر خزانہ اسحاق ڈار کی زیر صدارت وزرا کا مشاورتی اجلاس ہوا۔

اجلاس میں حکومتی امور اور بجٹ کے حوالے سے لائحہ عمل طے کیا گیا، اجلاس میں اسحاق ڈار کے علاوہ مریم نواز اور سنیئر وزرا خواجہ آصف، احسن اقبال اور دیگر شامل تھے۔

اجلاس کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے وفاقی وزیر اطلاعات پرویز رشید نے کہا کہ ملک میں کوئی بحرانی کیفیت نہیں، وزیر اعظم مسلسل رابطے میں ہیں، انہوں نے واضح کیا کہ وزیر اعظم کی عدم موجودگی میں قائم مقام کی کوئی ضرورت نہیں۔

وزیر اطلاعات پرویز رشید کا کہنا تھا کہ اسحاق ڈار وزرا کی مشاورت سے امور چلا رہے ہیں، وزیر اعظم نے اہم امور پر رات کو بھی ہدایات جاری کیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں