site
stats
اہم ترین

شریف خاندان چوری چھپانےکےلیےادارےاورملک تباہ کررہاہے‘ عمران خان

Imran Khan

بونیر: پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان کا کہنا ہے کہ 2018 میں پورے پاکستان میں تبدیلی کا انقلاب آئے گا۔

تفصیلات کے مطابق چیئرمین پاکستان تحریک انصاف نے بونیر میں جلسے سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ عوام کو دیکھ کر لگتا ہے کہ 2018 کے الیکشن میں بونیرتحریک انصاف کا ہوگا۔

عمران خان نے کہا کہ جس قوم کے لیڈرصادق اورامین ہوتے ہیں وہ ایک عظیم قوم بنتی ہے۔ انہوں نے کہا کہ قانون پاس کیا گیاجوعوام وعدالت سےجھوٹ بولے، چوری کرے وہ پارٹی صدربن سکتا ہے۔

پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان نے کہا کہ نوازشریف نے قوم کا پیسہ چوری اور اداروں کوتباہ کیا اور اس کا سب سے بڑا ظلم قوم کی اخلاقی قدریں تباہ کرنا ہے۔

چیئرمین تحریک انصاف نے کہا ایک خاندان اپنی چوری چھپانےکے لیےادارے اورملک تباہ کررہا ہے، نوازشریف سپریم کورٹ پرحملے کررہا ہے۔

انہوں نے وزیراعظم شاہد خاقان عباسی کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ شاہدخاقان عباسی کوشرم آنی چاہیے وہ نوازشریف کواپنا وزیراعظم مانتے ہیں۔

عمران خان نے کہا کہ قومیں کبھی بمباری سے یا جنگ میں شکست سے تباہ نہیں ہوتیں جب اخلاقی طورپرقوم کوتباہ کرتےہیں اس وقت قوم تباہ ہوتی ہے۔

پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ نے کہا کہ فیصلہ کرلیں ظلم کامقابلہ کرناہے،کرپٹ آدمی کواقتدارمیں نہیں آنے دینا۔ انہوں نے کہا کہ اپنی چوری بچانےکے لیے یہ لوگ پاک فوج کوبدنام کررہے ہیں۔

عمران خان نے کہا کہ نوازشریف اور آصف زرداری اس ملک کے بڑے ڈاکو ہیں جبکہ ڈیزل نوازشریف اورآصف زرداری دونوں میں فٹ ہوجاتا ہے۔

چیئرمین پی ٹی آئی نے فضل الرحمان سیاست اسلام کے نام پرکرتا ہے،ضمیرکی قیمت ڈیزل کے پرمٹ پرلگا دیتے ہے انہوں نے کہا کہ اپنے ضمیر کا سودا کرنے والا اپنےخوف کے بت کی پوجا کرتا ہے۔

عمران خان نے کہا کہ نبی ﷺ نےمدینہ کی ریاست کومثال بنایا،مسلمانوں کاعروج شروع ہوا۔ انہوں نے کہا کہ مسلمان ہمیشہ نبیﷺ کی مثال پرچلتا ہے۔

واضح رہے کہ پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ نے کہا کہ شریف خاندان کی ساری کوششیں منی لانڈرنگ کی سزا سے پچنے کے لیے ہیں اگر سزا ہوگئی تو تمام جائیداد اور بینک اکاؤنٹس منجمد ہوجائیں گے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں

Print Friendly, PDF & Email

20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top