The news is by your side.

Advertisement

شریف خاندان دوسری خواتین کی عزت نہیں کرتا، شہلا رضا

کراچی: سندھ اسمبلی کی ڈپٹی اسپیکر اور پیپلزپارٹی کی رہنما شہلا رضا نے کہا ہے کہ شریف خاندان کو اپنی بچی کا خیال ہے مگر دوسروں کی بچیوں کی عزت کا کوئی خیال نہیں ہے۔

اے آر وائی کے پروگرام آف دی ریکارڈ میں گفتگو کرتے ہوئے شہلا رضا نے کہا کہ مریم نواز کرپشن کے کیس میں جے آئی ٹی کے سامنے پیش ہوئیں، سیدھے راستے پر نہ چلنے والے اپنی بیٹی کی پیشی پر مذہبی مثالیں دے رہے ہیں۔

پڑھیں: مریم نواز کی جے آئی ٹی میں پیشی

انہوں نے کہا کہ پیپلزپارٹی حکومت کےخلاف ماضی میں سازشیں ہوتی رہی ہیں، مسلم لیگ ن کو اُس وقت عزت کا خیال نہیں آیا جب بے نظیر اور مجھے بلاجواز جھوٹے مقدمات میں قید میں رکھا گیا۔

ویڈیو دیکھیں

شہلا رضا نے انکشاف کیا کہ ڈان لیکس کے معاملے پر حکومت نے کسی کو بچانے کے لیے سیٹلمنٹ (سمجھوتہ) کیا تاہم وہ سب بے کار ہوگیا کیونکہ مریم کو آج کرپشن کیس کی وجہ سے تفتیشی ٹیم کے سامنے پیش ہونا پڑا۔ انہوں نے حکومت سے سوال کیا کہ جب اپنی بیٹی کی عزت کا خیال ہے تو سانحہ ماڈل ٹاؤن کی بچیوں کا خیال کیوں نہیں کیا گیا۔

پورے پروگرام کی ویڈیو

یاد رہے آج وزیراعظم کی صاحبزادی جے آئی ٹی میں پیش ہوئیں جہاں تفتیشی ٹیم نے اُن سے ایک گھنٹے سے زائد وقت تک سوالات کیے اور بیرونِ ملک اثاثوں کے جوابات بھی طلب کیے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں