site
stats
پاکستان

شریف فیملی ایسےعدالتوں میں آتی ہےجیسے پکنک پرآئی ہے‘ فوادچوہدری

Fawad Chaudhry

اسلام آباد : پاکستان تحریک انصاف کے رہنما فواد چودھری کا کہنا ہے کہ سازش کا سن سن کر ہمارے کان پک گئے ہیں لیکن پتہ نہیں چل رہا کہ سازش کس نے کی۔

تفصیلات کے مطابق سپریم کورٹ کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ پاکستان میں تین وزرائے اعظم نیب کا سامنا کررہے ہیں جبکہ راجہ پرویزاشرف اور یوسف رضا گیلانی کا نام 6 سالوں سے ای سی ایل میں ہے انہیں ضمانتیں کرانی پڑرہی ہیں۔

فواد چودھری نے کہا کہ شریف خاندان ایسے عدالتوں میں پیش ہوتا ہو رہا ہے جیسے یہ پکنک منانے آرہے ہیں۔

پاکستان تحریک انصاف کے ترجمان نے کہا کہ یہ وہ مریم نوازہیں جوکہتی تھیں کہ ان کی لندن تو کیا پاکستان میں بھی جائیداد نہیں ہے۔

فواد چودھری کا کہنا تھا کہ یہ کیسی سازش ہے کہ پاپا نے پیسے بیٹوں کو دیے اور وہ ارب پتی بن گئے۔ انہوں نے کہا کہ حسن نواز تو کہتے تھے میں اسٹوڈنٹ ہوں ایک اسٹوڈنٹ 600 کروڑ کے گھر میں کیسے رہ سکتا ہے۔

ترجمان پاکستان تحریک انصاف نے کہا کہ فرد جرم عائد ہونے کے بعد ورلڈ بینک کے لوگوں نے اسحاق ڈار سے ملنے سے انکار کردیا جس کے بعد وزیرداخلہ کو معیشت پر مذاکرات کے لیے امریکہ بھیجا گیا ہے جو پاکستان کے ساتھ مذاق ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top