The news is by your side.

Advertisement

شارجہ کے حکمران نے خوشخبری سنا دی

شارجہ کے حکمران نے افریقا سے باہر دنیا کی سب سے بڑی سفاری عوام کے لیے کھول دی ہے۔

شارجہ سفاری پارک کو افریقا سے باہر دنیا کا سب سے بڑا سفاری پارک قرار دیا جا رہا ہے، جو 120 اقسام کے جانوروں اور ایک لاکھ سے زیادہ افریقی درختوں کا گھر ہے۔

جمعرات کو پوسٹ کی گئی ایک ویڈیو میں سپریم کونسل کے رکن اور شارجہ کے نائب حکمران شیخ ڈاکٹر سلطان بن محمد القاسمی کو پارک کا افتتاح کرتے اور سیر کرتے ہوئے دکھایا گیا ہے۔

ویڈیو میں صحرا کے وسط میں 8 مربع کلو میٹر کی جگہ پر جھیلوں اور ہریالی دکھائی گئی ہے، یہ سفاری نخلستان کے شہر الدھید کے قریب بنایا گیا ہے۔

یہ سفاری ہفتے کے 7 دن صبح ساڑھے 8 سے لے کر شام ساڑھے 6 بجے تک کھلی رہے گی، ٹکٹس تین کیٹیگریز پر مشتمل ہیں، گولڈ، سلور اور برونز، پیدل سفر کے لیے قیمتیں 40 درہم سے شروع ہوتی ہیں، اور لگژری ٹرپ کے لیے قیمتیں 275 درہم تک ہیں۔

گولڈ کیٹیگری خاندانوں کے لیے پرائیویسی کے ساتھ ہے، اس میں ایک پرائیویٹ گائیڈ کے ساتھ ایک پرائیویٹ کار بھی سیاحوں کو لے کر جاتی ہے، جب کہ دیگر زمروں میں لوگ ان سہولیات کے بغیر سفاری اور مختلف ماحول سے لطف اندوز ہوتے ہیں۔

ماحولیات میں سپورٹ سروسز ڈیپارٹمنٹ کی ڈائریکٹر شمسہ الکتبی نے بتایا خوب صورت قدرتی ماحول سے لطف اندوز ہونے کے لیے خاندانوں اور بچوں کے لیے خصوصی سہولیات فراہم کی گئی ہیں، جن میں بہت سے ریسٹورنٹس اور آرام خانے بھی شامل ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں