شرجیل میمن کی شراب کی بوتلوں کی ٹیسٹ رپورٹ جعلی ثابت، سرعام ٹیم نے بھانڈا پھوڑ دیا -
The news is by your side.

Advertisement

شرجیل میمن کی شراب کی بوتلوں کی ٹیسٹ رپورٹ جعلی ثابت، سرعام ٹیم نے بھانڈا پھوڑ دیا

کراچی : شرجیل میمن کے کمرے سے برآمد ہونے والی شراب کی بوتلوں سے متعلق جھوٹی رپورٹ کا بھانڈا سرعام ٹیم نے پھوڑ دیا، سندھ لیبارٹری میں شہد یا زیتون کے تیل کا کوئی ٹیسٹ ہوا ہی نہیں۔

تفصیلات کے مطابق گزشتہ روز چیف جسٹس کے ضیاءالدین اسپتال کے دورے کے موقع پر پی پی رہنما شرجیل میمن کے کمرے سے برآمد ہونے والی شراب کی بوتلوں کی ٹیسٹ رپورٹ جھوٹی ثابت ہوگئی۔

اس حوالے سے سر عام ٹیم سندھ لیبارٹری پہنچی اور عملے سے رپورٹ کی بابت سوالات کیے، جس پر عملے نے آئیں بائیں شائیں کی، ٹیم سرعام نے مشینیں دکھانے کا کہا توجھوٹ پکڑا گیا۔

اس دوران انکشاف ہوا کہ لیبارٹری رپورٹ میں جن ٹیسٹوں کا ذکر کیا گیا ہے ان کیلئے مشینری لیبارٹری میں سرے سے موجود ہی نہیں ہے، ادارے کے پاس نہ تو کوئی ٹیسٹنگ مشین ہے اور نہ ہی اس حوالے سے مطلوبہ کیمیکل موجود ہے۔

سندھ لیبارٹری میں شہد یا زیتون کے تیل کے ٹیسٹ سے متعلق لیبارٹری حکام کا موقف تھا کہ ایک دن پہلے مشینیں درست تھیں آج خراب ہیں۔ یہاں ایک بات اور سامنے آئی کہ یہ لیب قتل، زیادتی، منشیات، ملاوٹ سمیت ہر رپورٹس بھی جعلی بناتی ہے۔

واضح رہے کہ شرجیل میمن کے کمرے سے برآمد ہونے والی بوتلیں ٹیسٹ کیلئے سندھ لیبارٹری بھیجی گئی تھیں۔ دوسری جانب تحقیقاتی کمیٹی نے بھی شواہد ضائع کیے جانے کا شبہ ظاہر کر دیا، کیمٹی نے کیمیکل ایگزامینیشن کی رپورٹ کو مشکوک قرار دے کر دوبارہ کیمیکل جانچ کی سفارش کی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں