ہم نواز شریف نہیں جو عدالتوں پر حملے کریں، شرجیل میمنSharjeel Memon
The news is by your side.

Advertisement

ہم نواز شریف نہیں جو عدالتوں پر حملے کریں، شرجیل میمن

کراچی :  سابق وزیر اطلاعات شرجیل میمن کا کہنا ہے کہ ہم عدلیہ کیخلاف کوئی تحریک نہیں چلائیں گے، ہم نواز شریف نہیں جو عدالتوں پر حملے کریں نواز شریفکی سیاست ختم ہو چکی ہے، وہ سیاسی شہید بنناچاہتے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق احتساب عدالت کے باہر سابق وزیر اطلاعات شرجیل میمن نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ تحفظات ہیں مگرعدلیہ کےخلاف تحریک نہیں چلائیں گے، ہم نواز شریف نہیں جوعدالتوں پر حملے کریں۔

شرجیل میمن کا کہنا تھا کہ میاں صاحب فیصلے حق میں آنے پرمٹھائیاں بانٹتے ہیں، فیصلہ خلاف آنےپرمیاں صاحب تحریک کی دھمکی دے رہے ہیں۔

انھوں نے کہا کہ نواز شریف کی سیاست دفن ہوچکی ہے، میاں صاحب سیاسی شہید بننا چاہ رہے ہیں ، نواز شریف کسی صورت کامیاب نہیں ہونگے۔


مزید پڑھیں : پورے ملک میں نیب کا دہرا قانون ہے،شرجیل میمن


یاد رہے گذشتہ سماعت میں بھی شرجیل میمن کا کہنا تھا کہ پورے ملک میں نیب کا دہرا قانون ہے ، نیب نے وزارت داخلہ کو لکھااسحاق ڈار کا نام ای سی ایل میں ڈالا جائے، نیب کے احکامات کو وزارت داخلہ نے لفٹ نہیں کرائی۔

انکا کہنا تھا کہ نواز شریف اپنے اہلخانہ کے ساتھ لندن کی سیرکررہےہیں، یہ جب چاہیں جہاں چاہیں کچھ بھی کر سکتے ہیں، ہمارے لیے جیلیں ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں