The news is by your side.

Advertisement

پیپلز پارٹی کی سیاست صرف سندھ تک محدود ہو کر رہ گئی ہے: شوکت بسرا

لاہور: پیپلز پارٹی کے سابق رہنما شوکت بسرا نے کہا ہے کہ پی پی کی سیاست صرف سندھ تک محدود ہو کر رہ گئی ہے، بار ہا کہتے رہے بلاول بھٹو کو آگے آنے دیں، سندھ تک محدود نہ رکھا جائے۔

اے آر وائی نیوز کے پروگرام الیونتھ آور میں گفتگو کرتے ہوئے انھوں نے کہا کہ بہ طورِ کارکن پیپلز پارٹی میں سفر شروع کیا، پارٹی نے بہت عزت دی، مجھ پر قاتلانہ حملہ ہوا، میرا ذاتی سیکریٹری حملے میں شہید ہوا۔

پی ٹی آئی کسی پوزیشن یا لالچ کے لیے جوائن نہیں کی۔

شوکت بسرا

پاکستان تحریکِ انصاف میں اپنی شمولیت کے حوالے سے شوکت بسرا کا کہنا تھا کہ ٹکٹ کے لیے پی ٹی آئی میں جانا ہوتا تو الیکشن سے پہلے جاتا، بہ طورِ کرکٹر عمران خان سے بہت متاثر تھا، عمران خان کی کرپشن کے خلاف جدوجہد پر پی ٹی آئی میں شمولیت کا فیصلہ کیا۔

شوکت بسرا نے کہا کہ عمران خان کا کرپشن کے خلاف مؤقف حکومت میں آنے کے بعد بھی وہی ہے، پی ٹی آئی کسی پوزیشن یا لالچ کے لیے جوائن نہیں کی، نظریے اور سوچ کی بنیاد پر پی ٹی آئی میں جانے کا فیصلہ کیا۔


یہ بھی پڑھیں:  پی پی رہنما شوکت بسرا کی عمران خان سے ملاقات، پی ٹی آئی میں شمولیت


ان کا کہنا تھا کہ خان صاحب کے سپاہی کے طور پر پی ٹی آئی میں شمولیت اختیار کی ہے، آج تک اپنی ذات یا مفاد کی سیاست نہیں کی۔

خیال رہے کہ شوکت بسرا نے آج وزیرِ اعظم آفس میں عمران خان سے ملاقات کر کے تحریکِ انصاف میں باقاعدہ شمولیت کا اعلان کیا، انھیں پی ٹی آئی میں شمولیت کی دعوت جہانگیر ترین نے دی تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں