The news is by your side.

Advertisement

فضل الرحمان جیل جائیں اور مشاورت کرلیں حکومت کیسے گرانی ہے، شوکت یوسفزئی

پشاور: صوبائی وزیر اطلاعات شوکت یوسفزئی نے کہا ہے کہ فضل الرحمان کو شوق ہے تو وہ بھی جیل جائیں، جیل میں مشاورت کرلیں حکومت کیسے گرانی ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اطلاعات خیبرپختونخوا شوکت یوسفزئی نے کابینہ میٹنگ کے بعد پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ کچھ لوگ ٹی وی پر بیٹھ کر کہتے ہیں ملک تباہ کردیا، شرم ان لوگوں کو نہیں آتی ہے، ن لیگ اور پی پی ایک دوسرے کو سچ کہتی تھیں کہ آپ چور ہیں۔

شوکت یوسفزئی ہے کہا کہ جن کیسز میں یہ جیل گئے یہ کیس ہم نے نہیں بنائے، کرپشن کے خلاف ہیں، احتساب کا عمل جاری رہے گا، کرپشن کے خلاف کمیشن بننا چاہئے۔

انہوں نے کہا کہ 15 روز میں شاپنگ بیگز مارکیٹ سے ہٹانے کی منظوری دے دی گئی ہے، 15 روز بعد پلاسٹک شاپنگ بیگز پر کارروائی ہوگی، کسی کے ساتھ رعایت نہیں ہوگی۔

مزید پڑھیں: قوم نوافل ادا کرے کہ بڑے مگرمچھ گرفتار ہو رہے ہیں: شوکت یوسفزئی

صوبائی وزیر اطلاعات نے کہا کہ ریٹائرمنٹ کی عمر مختلف ممالک میں مختلف ہے، ریٹائرمنٹ کی عمر 63 سال کرنے کی منظوری دی گئی ہے، پاکستان میں ہر سال 10 ہزار لوگ ریٹائر ہوتے ہیں، ریٹائرمنٹ کی عمر زیادہ کرنے سے ہر سال کئی ملین بچت ہوگی۔

انہوں نے کہا کہ کابینہ میٹنگ میں میر علی بازار کے متاثرہ دکانداروں کے لیے خصوصی پیکیج کی منظوری دی گئی ہے۔

واضح رہے کہ چند روز قبل شوکت یوسفزئی کا کہنا تھا کہ قوم نوافل ادا کرے کہ بڑے بڑے مگرمچھ گرفتار ہورہے ہیں، آصف زرداری کی گرفتاری میں حکومت کا کوئی عمل دخل نہیں، قوم کو سمجھ آچکی ہے اپوزیشن تحریک کیوں کررہی تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں