The news is by your side.

Advertisement

اثاثہ جات کے بعد ایک اور کیس میں آغا سراج درانی کی ضمانت منسوخ

کراچی : سندھ ہائی کورٹ نے اثاثہ جات کےبعدایک اورکیس میں اسپیکرسندھ اسمبلی آغاسراج درانی کی درخواست ضمانت منسوخ کردی، آغا سراج درانی پرایم پی ای ہاسٹل کےتعمیراتی فنڈمیں خورد بردکاالزام ہے۔

تفصیلات کے مطابق سندھ ہائی کورٹ میں ایم پی اے ہاسٹل کی تعمیرات میں کرپشن کیس میں اسپیکرسندھ اسمبلی آغاسراج درانی کی درخواست ضمانت پرسماعت ہوئی۔

آغا سراج اور ان کے وکیل شہاب سرکی عدالت میں پیش نہیں ہوئے، شوکت حیات ایڈووکیٹ نے بتایا شہاب سرکی ایڈووکیٹ بارالیکشن میں مصروف ہیں، وہ جلد عدالت پہنچ جائیں گے۔

نیب پراسیکیوٹر نے کہا تفتیشی افسرعدالت میں موجودہیں،ملزم کوپیش ہوناچاہیےتھا، جس پر جسٹس محمداقبال کا کہنا تھا کہ ہم کچھ مزید انتظار کر لیتے ہیں،شاید وہ پیش ہوجائیں۔

معاون وکیل نے بتایا کہ گزشتہ روزسندھ ہائیکورٹ سےدرخواست ضمانت مسترد ہوئی ، فیصلے کے خلاف آغا سراج نے سپریم کورٹ سے رجوع کرنا ہے، آج کی سماعت ملتوی کردی جائے۔

جسٹس محمد اقبال کلہوڑو نے کہا ہم نےہی توکل درخواست ضمانت مسترد کی ، آج یہ کیس کیسے ملتوی کرسکتے ہیں، ملزم پیش نہیں ہوا، درخواست ضمانت مستردکردیتے ہیں، کوئی قانونی ریلیف بنتا تو ہم ضرور دیتے۔

عدالت نے معاون وکیل کی جانب سے درخواست واپس لینے پراسپیکرسندھ اسمبلی آغاسراج درانی کی عبوری ضمانت منسوخ کردی، نیب کا کہنا تھا کہ آغا سراج درانی پرایم پی ای ہاسٹل کےتعمیراتی فنڈمیں خورد بردکاالزام ہے ، ملزم کے خلاف انکوائری کو انویسٹی گیشن میں تبدیل کر دیاگیا ہے۔

گذشتہ روز سندھ ہائی کورٹ نے آمدن سےزائداثاثوں کےالزام میں اسپیکرسندھ اسمبلی آغاسراج درانی کی عبوری ضمانت مسترد کی تھی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں