The news is by your side.

Advertisement

سوشل میڈیا اسٹار پریا پرکاش موبائل فون سے محروم

ممبئی: انٹرنیٹ پر وائرل ہونے والی ویڈیو کے ذریعے شہرت کی بلندیوں پر پہنچنے والی بھارتی اداکارہ پریا پرکاش کے لیے موبائل فون کے استعمال پر پابندی عائد کردی گئی۔

تفصیلات کے مطابق سوشل میڈیا پر اپنی رومانوی ویڈیو کے ذریعے مقبولیت حاصل کرنے اور لاکھوں فلمی مداحوں کی توجہ اپنی جانب مبذول کرانے والی اداکارہ پریا پرکاش پر یہ پابندی ان کے والد کی جانب سے عائد کی گئی ہے۔

مقامی میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے اداکارہ کے والد (پرکاش ویریئر) نے کہا کہ جب سے بیٹی کی ویڈیو وائرل ہوئی اس کے بعد سے ہی پریا پاکاش کو موبائل فون استعمال کرنے سے روک دیا ہے، یہ فیصلہ ہم نے ان کی حفاظت کے پیش نظر کیا، ضرورت پڑنے پر وہ اپنی والدہ کا فون استعمال کرتی ہیں۔

پریا پرکاش کی ویڈیووائرل، فالوورزکی تعداد ایک ملین تک جاپہنچی

انہوں نے کہا کہ پریا کے پاس ذاتی فون تو دور کی بات اس کے پاس تو اپنی ’سم‘ تک نہیں، وہ اپنے آنے والے تمام کالز اپنی والدہ کے فون پر ریسیو کر رہی ہیں، اور ان ہی کے موبائل پر انٹرنیٹ بھی استعمال کر رہی ہیں۔

اداکارہ کے والد کا مزید کہنا تھا کہ میری بیٹی کی سوشل میڈیا پر وائرل ہونی والی ویڈیو میرے ساتھ کام کرنے والے ایک شخص نے بھیجی میں نے اس سے پوچھا کہ تم اس لڑکی کو جانتے ہو تو انہوں نے جواباً کہا نہیں جس کے بعد میں نے بتایا کہ ویڈیو میں نظر آنے والی لڑکی میری بیٹی ہے تو وہ حیران رہ گئے۔

نٹ کھٹ پریا پرکاش کا دل کش انداز میں سری دیوی کو خراج تحسین، ویڈیو وائرل

خیال رہے کہ گذشتہ ماہ انٹرنیٹ پر ایک ملیالم فلم کا گانے سامنے آیا، جس میں پریا پرکاش کی شوخیاں، نادانیاں اور معصومیت نے نہ صرف بھارت، بلکہ دنیا بھر میں یکدم مقبول حاصل کر لی تھی۔

واضح رہے کہ بالی ووڈ میں یہ خبریں بھی گردش میں ہیں کہ روہت شیٹھی کی ہدایت کاری میں بننے والی فلم ’سامبا‘ میں اداکارہ پریا پرکاش اپنی صلاحیتوں کے جوہر دکھائیں گی تاہم اب تک کوئی حتمی فیصلہ نہیں کیا گیا البتہ مذکورہ فلم میں رنویر سنگھ مرکزی کردار نبھا رہے ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں