The news is by your side.

Advertisement

مریم اورنگزیب اپنی گمشدہ لیڈر شپ کے لیے تلاش گمشدہ کا اشتہار دیں، شہباز گل

لاہور: ترجمان وزیراعلیٰ پنجاب شہباز گل نے کہا ہے کہ عادت سے مجبور مریم اورنگزیب غلط بیانی سے کام لیتی ہیں وہ اپنی گمشدہ لیڈر شپ کے لیے تلاش گمشدہ کا اشتہار دیں۔

تفصیلات کے مطابق ترجمان وزیراعلیٰ پنجاب شہباز گل نے مریم اورنگزیب کے بیان کا ردعمل دیتے ہوئے کہا کہ تھانوں پر حملے، پولیس کا سیاسی استعمال ن لیگ کا وطیرہ رہا ہے، حافظ آباد میں پیش آنے والے واقعے کو توڑ مروڑ کر پیش کیا گیا۔

شہباز گل نے وضاحت دی کہ حافظ آباد میں تاجروں کے ہمراہ پی ٹی آئی کے کچھ لوگوں نے احتجاج کیا، تھانے میں کسی قسم کی توڑ پھوڑ نہیں ہوئی، حکومت پولیس کے سیاسی مقاصد کے استعمال کی اجازت نہیں دیتی۔

مزید پڑھیں: نواز شریف کا اصل مسئلہ علاج نہیں ملک سے فرار ہے: شہباز گل

انہوں نے کہا کہ مریم اورنگزیب کو چاہئے کہ قیادت ڈھونڈنے میں مدد کریں، شہباز شریف بیماری کے بہانے لندن میں گھوم رہے ہیں، نواز شریف لندن جانے کے لیے بے تاب بیٹھے ہیں۔

واضح رہے کہ مریم اورنگزیب کا کہنا تھا کہ پی ٹی آئی رہنماؤں، حمایتوں کا تھانے پر حملہ نیا پاکستان ہے؟ پہلے عمران صاحب پارلیمان، پولیس والوں پر حملے کرتے تھے۔

مریم اورنگزیب کا کہنا تھا کہ اب عمران صاحب کے ایم این اے اور حامی تھانوں پر حملے کررہے ہیں، نئے پاکستان میں محافظ نہیں تو لوگوں کا اللہ ہی حافظ ہے، کنٹینر سے سیاسی مخالفین، پولیس والوں کو گالیاں دی گئیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں