پی ایس ایل فائنل: قذافی اسٹیڈیم کتنا خوبصورت لگ رہا ہے -
The news is by your side.

Advertisement

پی ایس ایل فائنل: قذافی اسٹیڈیم کتنا خوبصورت لگ رہا ہے

لاہور: وزیراعلیٰ پنجاب میاں محمد شہباز شریف لاہور میں منعقد ہونے والے پی ایس ایل فائنل کے حوالے سے انتہائی پرجوش ہیں اور سوشل میڈیا پر اسکا اظہار بھی کررہے ہیں۔

وزیراعلیٰ پنجاب میاں محمد شہباز شریف اور حکومتِ پنجاب نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ فیس بک پر ایک ویڈیو شیئر کی ہے جس میں قذافی اسٹیڈیم کو فلمایا گیا ہے اورایک جھلک دیکھنے سے اندازہ ہورہا ہے کہ اسٹیڈیم پر بے پناہ محنت کی گئی ہے۔

میاں شہباز شریف نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹرپر اسٹیڈیم کی تصاویر بھی شیئر کی ہیں جن میں اسٹیڈیم کی تزئین و آرائش کو واضح طور پر محسوس کیا جاسکتا ہے۔

پنجاب حکومت پی ایس ایل فائنل کی سیکیورٹی کے حوالے سے سخت ترین اقدامات کررہی ہے اور اس کام میں انہیں پاک فوج کی بھرپور معاونت حاصل ہے۔

گزشتہ روز میاں شہباز شریف نے ایک اعلیٰ سطحی اجلاس منعقد کیا جس میں پی ایس ایل فائنل سے متعلق تمام اسٹیک ہولڈرز نے شرکت کی۔

اجلاس کی صدارت کرتے ہوئے پولیس افسران سے مخاطب ہوکر وزیراعلیٰ پنجاب نے کہا کہ خیال رکھیے گا آپ کوئی دھرنا اٹھانے نہیں آرہے بلکہ شائقینِ کرکٹ یہاں آئیں گے لہذا یہاں قابل اور فرض شناس افراد کو تعینات کیا جائے۔

پی ایس ایل فائنل اتوار کو رات ۹ بجے قذافی اسٹیڈیم میں کھیلا جائے گا جس کے لیے کوئٹہ گلیڈی ایٹرز فائنل میں اپنی جگہ بناچکے ہیں جبکہ کراچی کنگز اور پشاور زلمی کے خلاف فیصلہ کن میچ آج ہوگا۔

لاہور ٹریفک پولیس نے اس موقع پر ٹریفک کی روانی کو یقینی بنانے کے لیئے خصوصی پلان بھی جاری کردیا ہے۔

پی ایس ایل فائنل‘ پولیس نے ٹریفک پلان جاری کردیا

fff

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں