The news is by your side.

Advertisement

جھوٹ بولنا،غلط بیان اور گمراہ کرنا عمران خان کامعمول ہے، شہباز شریف

لاہور: وزیراعلیٰ پنجاب شہبازشریف کا کہنا ہے کہ عمران خان نے جھوٹ بولنے کے ریکارڈ بنائے ہیں، جھوٹ بولنا،غلط بیان اورگمراہ کرنا عمران خان کامعمول ہے، میری بات آتی ہے تو چوہدری نثار کنجوسی سے کام لیتے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعلیٰ پنجاب شہباز شریف نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ ایک نئی اتھارٹی بنارہے ہیں ، فوڈاینڈڈرگ اتھارٹی نام ہوگا، خوراک سے متعلق سیمپلز  جمع کرکے ان کا ٹیسٹ کیا جائے گا، اتھارٹی کےذریعےخوراک مضر صحت تو نہیں جانچاجائے گا۔

شہباز شریف کا کہنا تھا کہ پنجاب میں انقلابی دور آیا،بڑے ترقیاتی پروجیکٹ مکمل کیے، قصور اور مردان میں زیادتی کے واقعات ہوئے، فرانزک لیب نہ ہوتی تو پتہ نہیں کیس میں کتنا وقت لگتا، پنجاب فرانزک لیب میں دنیا بھر سے کیسز  آتے ہیں، فوڈ اینڈ ڈرگ اتھارٹی پنجاب سے بے پناہ تقویت ملے گی۔

انھوں نے کہا کہ یہ تھری ان ون منصوبہ ہے،اربوں فنڈزجاری کیےجاچکے، ٹریننگ لیب اس سال نومبرتک مکمل ہوجائےگی، تربیتی لیبارٹری اپنی نوعیت کا پہلا منصوبہ ہے، ایک ارب کی لاگت کے ساتھ لیب بنائی گئی ہے۔

چوہدری نثار کے حوالے سے وزیراعلیٰ پنجاب کا کہنا تھا کہ چوہدری نثار  پارٹی کےسینئر ترین لیڈرز میں سےہیں، پارٹی میں چوہدری نثار کا مقام اور  بہت احترام ہے، میری بات آتی ہے تو چوہدری نثار کنجوسی سے کام لیتے ہیں۔

میری بات آتی ہے تو چوہدری نثار کنجوسی سے کام لیتے ہیں۔

شہباز شریف مسلم لیگ ن

انھوں نے کہا کہ چوہدری نثار کو مسلم لیگ ن میں ایک مقام حاصل ہے، چوہدری نثارمیرے دوست ہیں، اس میں کوئی شک نہیں، چوہدری نثار کے جو تحفظات ہیں انہیں دور کریں گے، امید ہے چوہدری نثار تحفظات ختم کرکے ساتھ چلیں گے۔

شہبازشریف کا کہنا تھا کہ اجتماعی کوشش ہے مل کر قائدکا پاکستان بنائیں گے، احسن اقبال پرحملے سے پاکستان کی جگ ہنسائی ہوئی، تابناک مستقبل چاہتے ہیں تو مل بیٹھیں اور مسائل حل کریں۔

عمران خان پر تنقید کرتے ہوئے وزیراعلیٰ پنجاب نے کہا کہ عمران خان اعتراف کرچکےہیں خیبرپختونخوا میں کرپشن ہوئی، عمران خان نےجھوٹ بولنے کے ریکارڈ بنائے ہیں، جھوٹ بولناخان صاحب کا معمول بن گیا ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ قوم2018 انتخابات میں خان صاحب کو جواب دےگی، عمران خان کے  پی میں نیا پاکستان بنانےکی ایک مثال تو دیں، جھوٹ بولنا،غلط بیان اور گمراہ کرنا عمران خان کا معمول ہے، میٹرو منصوبہ پشاور میں شروع کیا، جو عمران خان مکمل نہ کرسکے، تبدیلی لانے کیلئے ہمیشہ صبر کرنا پڑتا ہے، کچھ عناصر تبدیلی لانے کے دعوے کرتے ہیں لیکن کرتے کچھ نہیں۔

شہباز شریف نے کہا کہ سنا ہے نوازشریف کیخلاف4.9منی لانڈرنگ کا الزام لگایاگیاہے، اسٹیٹ بینک کیساتھ ورلڈبینک نے بھی کل تردیدکی ہے، ورلڈ بینک کی تردید کے بعد نیب کی ساکھ کو نقصان پہنچا، امید ہے چیئرمین نیب اس نوٹس کی تحقیقات کاحکم دیں گے، نیب سے جو یہ کام کرایا گیا اس سے نیب کی ہی ساکھ متاثر ہوئی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں