ن لیگ کے صدر شہباز شریف اور حمزہ شہباز کاغذات نامزدگی میں کروڑ پتی نکلے
The news is by your side.

Advertisement

شہباز شریف اور حمزہ شہباز کاغذات نامزدگی میں کروڑ پتی نکلے

اسلام آباد : مریم نواز کے بعد مسلم لیگ ن کے صدر شہبازشریف اور ان کے بیٹے حمزہ شہباز کروڑں کے مالک نکلے، شہباز شریف 172 کنال اراضی کے مالک ہے۔

تفصیلات کے مطابق الیکشن کمیشن میں جمع کروائے گئے دستاویزات نے بھانڈا پھوڑ دیا، مسلم لیگ ن کے صدر شہبازشریف کی نامزدگی فارم میں ظاہر اثاثوں کی تفصیلات سامنے آگئیں۔

شہبازشریف ایک سو باہترکنال اراضی کےمالک جبکہ حمزہ اسپننگ ملز، حدیبیہ پیپر ملز سمیت پانچ ملز کے شیئر ہولڈر بھی ہیں جبکہ ان کے نام پر ایک لینڈ کروزر گاڑی بھی ہے۔

مسلم لیگ ن کے صدر کی ایک اہلیہ کا نام تہمینہ جبکہ دوسری کا نصرت درانی ہے، شہباز شریف کا ایک کروڑ 14لاکھ 2 ہزار 694 کا بینک بیلنس ہے جبکہ وہ بینک کے 38 لاکھ 94 ہزار518 کے مقروض بھی ہیں۔

دوسری جانب کاغذات نامزدگی میں چھوٹے میاں کروڑ پتی نکلے،حمزہ شہباز کے اثاثوں کی فہرست بھی طویل ہے، اثاثوں میں ایک سو پچپن کنال اور سولہ لاکھ اٹھاسی ہزار کے پرائزبانڈ ہیں۔

حمزہ شہبازکا بینک بلینس تینتالیس لاکھ سترہ ہزار ہے جبکہ وہ اکیس ملز میں شیئر ہولڈر ہیں تاہم ان کے پاس کوئی گاڑی نہیں ہے۔

گوشواروں میں حمزہ شہباز نے رابعہ اور مہرالنسا2 بیویاں ظاہر کیں ۔

یاد رہے گزشتہ روز  سابق وزیر اعظم نواز شریف کی صاحبزادی مریم نواز کے کاغذات نامزدگی میں ان کی جائیداد کا ریکارڈ منظر عام پر آیا تھا، جس کے مطابق مریم نواز پاکستان میں 15 سو 6 کنال، ایک مرلہ زرعی زمین، چوہدری شوگر ملز، حدیبیہ پیپر ملز، حدیبیہ انجینیئرنگ اور حمزہ اسپننگ ملز کی مالک ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں