The news is by your side.

Advertisement

نواز شریف ملک کا اثاثہ ہیں، اللہ انہیں صحت دے، شہباز شریف

لندن: مسلم لیگ ن کے صدر شہباز شریف نے کہا ہے کہ میاں نواز شریف ملک کا اثاثہ ہیں اللہ انہیں جلد صحت یاب کرے۔

تفصیلات کے مطابق سابق وزیراعلیٰ پنجاب اور مسلم لیگ ن کے صدر شہباز شریف نے لندن میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ نواز شریف کے مختلف ٹیسٹ کیے گئے ہیں دعا کریں اللہ انہیں جلد صحت یاب کرے۔

شہباز شریف کے مطابق نواز شریف کے آئندہ دنوں میں مزید ٹیسٹ کیے جائیں گے، ٹیسٹ رپورٹس آنے کے بعد مرض تشخیص ہوگا۔

مسلم لیگ ن کے صدر نے کہا کہ ڈاکٹرز نواز شریف کی پلیٹس کی کمی کی وجوہات کا پتا چلائیں گے، مرض تشخیص ہوجائے پھر نواز ششریف کا باقاعدہ علاج ہوگا۔

انہوں نے کہا کہ مسلم لیگ ن کے قائد نواز شریف نے ملک کی خدمت کی ہے وہ ملک کا اثاثہ ہیں، اللہ تعالیٰ انہیں جلد صحت یاب کرے۔

مزید پڑھیں: نواز شریف کے باہر جانے کا ملکی استحکام سے تعلق نہیں ، احسن اقبال

واضح رہے کہ اس سے قبل مسلم لیگ ن کے نائب صدر احسن اقبال نے کہا تھا کہ نوازشریف کے باہر جانے کا ملکی استحکام سے تعلق نہیں، بدقسمتی سے وزیراعظم کی توجہ معاشی مسائل پرنہیں اور اتحادی بھی عوامی رائے کے دباؤ کا شکار ہیں۔

احسن اقبال کا کہنا تھا کہ بدقسمتی سے حکومت کی معیشت پر توجہ نہیں ہے، وزیراعظم کہتے تھے کہ کسی کو نہیں چھوڑوں گا ، انھوں نے آدھی اپوزیشن تو اندر کردی ہے اب کارکردگی دکھائیں۔

ن لیگی رہنما نے مزید کہا تھا کہ وزیراعظم عمران خان کی تقریر افسوسناک تھی، حکومت کے اتحادی بھی عوام کا دباؤ محسوس کررہےہیں، اقتصادی شعبوں میں ناکامی حکومت کے زوال کا باعث بنےگی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں