The news is by your side.

Advertisement

زرداری نے سندھ اور نیازی نے خیبرپختونخوا کو کرچی کرچی کردیا، شہباز شریف

لاہور: وزیر اعلیٰ پنجاب اور مسلم لیگ (ن) کے صدر شہباز شریف نے کہا ہے کہ بنی گالا اور بلاول ہاؤس ہم پیالہ ہم نوالہ، یہ دونوں ایک ہوگئے ہیں، زرداری اور نیازی نے سندھ اور خیبرپختونخخوا کو کرچی کرچی کردیا ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے لکشمی چوک پر تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کیا، شہباز شریف نے کہا کہ ایک کے پاس بلا، ایک پاس تیر، شیر پر ٹھپہ مارنا یہ نظر بھی نہیں آئیں گے۔

وزیر اعلیٰ پنجاب نے کہا کہ ان کا سیاسی بوریا بستر گول کریں گے اور پاکستان کو خوشحال بنائیں گے، میں جنگلا بس نہیں قوم کے لیے سڑکیں بناتا ہوں، اسکول کالج بناتا ہوں، انہیں اب پتہ چلا میں کتنا خطرناک ہوں، آگے آگے دیکھیں پتہ چل جائے گا۔

شہباز شریف نے کہا کہ کے پی، سندھ اور بلوچستان کو بھی پنجاب جیسا بنائیں گے، تکلیف میں ہے بہت نیازی، تاخیر کے باوجود بھی اورنج ٹرین لے گئی بازی، آصف زرداری کی جماعت نے سندھ اور کراچی کو کچرے کا ڈھیر بنادیا ہے۔

مسلم لیگ (ن) کے صدر کے مطابق 22 ماہ تاخیر نہ ہوتی تو بھاٹی سے ایئرپورٹ تک بلو لائن پر کام شروع ہوجاتا، چین نے چار سال پہلے کہا تھا اورنج لائن پاکستان کے لیے تحفہ ہے، اورنج لائن منصوبے پر چینی قونصل جنرل کا بھرپور شکریہ ادا کریں گے۔

انہوں نے کہا کہ پی ٹی آئی نے ن لیگ کی دشمنی میں عوام سے دشمنی کی ہے، الزام خان کی طرح جھوٹ نہیں بولوں گا، الزام خان نے 5 سال الزام لگائے، 22 ماہ اورنج لائن پر کام بند رہا، ساڑھے تین ماہ بعد ہم دن رات اورنج لائن منصوبے سے سفر کریں گے، نیازی خان پراڈو، ہیلی کاپٹر، جہاز میں سفر کرتے ہیں انہیں غیور عوام کی کیا فکر ہوگی۔

شہباز ششریف نے کہا کہ پشاور میں ڈینگی آیا تو عمران خان پہاڑوں پر چڑھ گئے، پشاور میں اسکول بنے نہ اسپتال، پنجاب میں اسکول، اسپتال اور میٹرو بھی بنی ہے، شوکت خانم کا نعرہ لگا کر عمران خان کہتے ہیں مجھے ووٹ دو، الیکشن 2018 میں پی ٹی آئی کے جہاز کو آپ نے ووٹ سے ڈبونا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں