پاورڈولپمنٹ کمپنی کیس: نیب نے شہبازشریف کو ایک بار پھر طلب کرلیا - سابق وزیر اعلیٰ پنجاب
The news is by your side.

Advertisement

پاورڈولپمنٹ کمپنی کیس: نیب نے شہبازشریف کو ایک بار پھر طلب کرلیا

لاہور : نیب نے مسلم لیگ (ن) کے صدر شہبازشریف کو ایک بار پھر طلب کرلیا، قومی احتساب بیورو نے پنجاب پاور ڈولپمنٹ کمپنی کیس میں سابق وزیر اعلیٰ پنجاب کو 20اگست کو بلا لیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق مسلم لیگ (ن) کے صدرشہبازشریف کو نیب لاہور نے پاور ڈولپمنٹ کمپنی کیس میں تحقیقات کیلیے 20 اگست کوطلب کرلیا ہے جب کہ آشیانہ اقبال ہاؤسنگ کیس میں بھی شہبازشریف کو20 اگست کوطلب کررکھا ہے۔

نیب لاہورنے شہبازشریف کی طلبی کا نوٹس ان کی رہائش گاہ پربھجوادیا ہے۔ اس کے علاوہ نیب پشاور نے امیر مقام کو آج طلب کرلیا ہے۔ لیگی رہنما پر آمدن سے زائد اثاثے بنانےکا الزام ہے۔

علاوہ ازیں چیئرمین نیب نے سابق وزیراعظم یوسف رضا گیلانی کیخلاف ریفرنس دائر کرنے کی منظوری دے دی۔ سابق وزیر بلدیات سندھ اویس مظفر کیخلاف بھی انکوائری ہوگی۔واضح رہے کہ نیب نے گزشتہ ماہ جولائی میں

مزید پڑھیں: پنجاب پاور کمپنی اسکینڈل، شہبازشریف نے نیب میں طلبی کا نوٹس ہوا میں اڑا دیا

شہبازشریف کو پنجاب پاور کمپنی اسکینڈل سے متعلق پوچھ گچھ کیلئے طلب کیا تھا، جس کے احکامات سابق وزیر اعلیٰ پنجاب نے ہوا میں اڑا دیئے تھے، سابق وزیر اعلیٰ پر بے ضابطگیوں اور میرٹ کے بغیر بھرتیوں کا الزام ہے۔

اس سے قبل پنجاب کمپنیز اسکینڈل میں چار جولائی کو بھی شہبازشریف نیب لاہور آفس میں پیشی بھگت چکے ہیں، دو گھنٹے کے سوال جواب کے باوجود نیب کو مطمئن نہیں کر سکے تھے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں