The news is by your side.

Advertisement

زرداری دورمیں‌ بہت ظلم ہوا، سندھ کو پنجاب بناؤں‌ گا، چاہے جان چلی جائے: شہباز شریف

زرداری اوربنی گالہ ہم پیالہ ہم نوالہ ہیں، یہ اکٹھےہو چکے ہیں

مٹیاری: مسلم لیگ ن کے صدر شہباز شریف نے کہا ہے کہ سندھ ترقی نہیں کرسکتا، تو پاکستان بھی ترقی نہیں کرسکتا۔

ان خیالات کا اظہار انھوں نے مٹیاری میں عوامی جلسے سے خطاب کرتے ہوئے کیا، ان کا کہنا تھا کہ سندھ صوفیوں کی سرزمین اور پاکستان کاعظیم خطہ ہے، شاہ لطیف بھٹائی کی سرزمین پر یہ میرا پہلا جلسہ ہے۔ 

وزیر اعلیٰ پنجاب کا کہنا تھا کہ زرداری کےزمانے میں سندھ کےعوام کے ساتھ بہت ظلم ہوا، آصف زرداری نے صرف اپنے محلات بنائے، الیکشن میں ن لیگ کو ووٹ دیا، تو سندھ کو پنجاب بنادوں گا۔

شہباز شریف نے کہا کہ ہم نے پنجاب کے دیہی علاقوں میں 100ارب روپے کی سڑکیں بنائیں، سندھ کی سڑکیں ٹوٹ پھوٹ کا شکار ہیں، سندھ کی ترقی کے ساتھ پاکستان کی ترقی جڑی ہوئی ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ سندھ کی دھرتی نہ تو پی پی کی ہے، نہ ہی پی ٹی آئی کی ہے، یہ دھرتی صوفیوں کی ہے، پاکستان کی ہے، آج سندھ بے حال اور صرف زرداری خوشحال ہے، پنجے گاڑے زرداری ہے، بے بس کسان وہاری ہے۔

انھوں نے کہا کہ ظالموں سے بدلہ لینے کا وقت آگیا، سندھ کےاسپتالوں،اسکولزمیں سہولت نام کی کوئی چیز نہیں، سندھ کی دھرتی پر اب بار بار آؤں گا، اسے پنجاب جیسا بنا کر دکھاؤں گا۔

انھوں نے کہا کہ زرداری اوربنی گالہ ہم پیالہ ہم نوالہ ہیں، یہ اکٹھےہو چکے ہیں، یہ لوگ سندھ کے اربوں روپے کھا کر دبئی لے گئےہیں، واسکٹ پہن کر بھاشن دیتے ہیں کہ کرپشن ختم کریں گے، پنجاب آپ کا اور سندھ میرا ہے، مل کر پاکستان کو بنانا ہے۔ سندھ کو سب سے بڑا صوبہ بنا کر دم لوں گا، چاہے جان چلی جائے۔


ہم سب مل کر شہباز شریف کو وزیر اعظم بنائیں گے، خواجہ سعد رفیق


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں