site
stats
پاکستان

طعنے سنتے ہوئے ستر برس ہوگئے، اب امداد سے توبہ کر لیں: شہباز شریف

Shehbaz Sharif
وقار پر کسی قسم کا سمجھوتا نہیں کیا جا سکتا، ہم خطے میں اسٹیک ہولڈر ہیں

لاہور: وزیر اعلیٰ پنجاب شہباز شریف نے کہا ہے کہ ستر سال گزر گئے، آج بھی ہمیں طعنے مل رہے ہیں، اب امریکا کو بتا دیں کہ ہم لڑنا نہیں چاہتے، آپ اپنی امداد کا حساب لے لیں۔

شہباز شریف نے ان خیالات کا اظہار لاہور میں ایک تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کیا۔ ان کا کہنا تھا کہ ایسی امداد سے توبہ کر لینی چاہیے، جس پر طعنے ملیں، وقار پر کسی قسم کا سمجھوتا نہیں کیا جا سکتا، ہم خطے میں اسٹیک ہولڈر ہیں، ہم سے مشاورت ضروری ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ امریکی صدر نے اپنے ٹویٹ میں بہت سخت بیان جاری کیا، عوام بےچاروں نےتو پاؤنڈ اور ڈالر بھی نہیں دیکھے ہوں گے، فیصلہ اشرافیہ کو کرنا ہے اور اشرافیہ میں بھی شامل ہوں، ماضی بھلائیں، آئیں سب مل کر ملک کے لیے فیصلے کرتے ہیں۔ ہاتھ میں ہاتھ ڈال کر دشمنوں کوبتا دیں کہ ہم متحد ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: ترقی مخالف سیاسی عناصر کوعوامی عدالت میں جواب دینا پڑے گا‘ شہبازشریف

شبہاز شریف کا کہنا تھا کہ ہمیں امریکا یا کسی ملک سے لڑائی نہیں لڑنی، ہمیں مشاورت کے ساتھ فیصلہ کرنا چاہیے، ہم روکھی سوکھی کھا لیں گے، مگر اپنے وقار پر سمجھوتا نہیں کریں گے۔ آئیں، اس راستے پرچلیں جس کے لیے قربانی دی، آئیں سب اسٹیک ہولڈرز مل کر فیصلہ کریں۔

ان کا یہ بھی کہنا تھا کہ سیف سٹی پروجیکٹ کے بعد اسمارٹ سٹی کی طرف جانا ہمارا مقصد ہے، سیف سٹی پروجیکٹ کو پنجاب کے دیگر شہروں تک پہنچائیں گے، جدید ٹیکنالوجی کی مدد سے دہشت گردی پر قابو پانے میں مدد ملے گی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top