The news is by your side.

Advertisement

کسی بھی بھارتی جارحیت کا منہ توڑجواب دینےکے لیے ہروقت تیارہیں‘ شہبازشریف

لاہور: اپوزیشن لیڈر شہبازشریف نے کہا کہ بھارت جنوبی ایشیا کے عوام کا مستقبل تاریک کرنے کی سوچ ترک کرے۔

تفصیلات کے مطابق اپوزیشن لیڈر میں قائد حزب اختلاف شہبازشریف نے بھارتی جنگی جنون کی مذمت کرتے ہوئے کہا کہ کسی بھی بھارتی جارحیت اور مہم جوئی کے خلاف پورا پاکستان متحد ہے۔

شہبازشریف نے کہا کہ پوری قوم مسلح افواج کے شانہ بشانہ ہے، کسی بھی بھارتی جارحیت کا منہ توڑ جواب دینے کے لیے ہروقت تیار ہیں۔
انہوں نے کہا کہ دہشت گردی کے خلاف طویل جنگ اورعظیم قربانیاں پختہ عزم کا مظہر ہیں، قوم نےہر چیلنج، ہر مشکل اورہر دشمن کا بے مثال جذبے سے مقابلہ کیا۔

اپوزیشن لیڈر نے کہا کہ بھارت جنوبی ایشیا کے عوام کا مستقبل تاریک کرنے کی سوچ ترک کرے، ہر الیکشن میں پاکستان دشمنی کا رجحان بھارتی سیاست میں ختم ہونا چاہیے۔
شہباز شریف نے بھارت میں پاکستانی قیدی کی جیل میں تشدد سے موت سمیت کشمیریوں اور بھارت میں رہنے والے مسلمانوں پر حملوں کی مذمت کی۔

انہوں نے کہا بھارتی حکومت لا قانونیت روکے اور مسلمانوں کا تحفظ یقینی بنایا جائے، بم، بندوق، گولی اورتشدد سے امن نہیں ہوسکتا اور نہ ہی مسائل حل ہوسکتے ہیں۔

پاکستان اور بھارت کے درمیان امن کی شاہراہ کشمیر سے گزرتی ہے‘ شہبازشریف

یاد رہے کہ گزشتہ ہفتے اپوزیشن لیڈر شہبازشریف نے بھارتی وزیراعظم نریندر مودی کے بیان کی شدید مذمت ہوئے کہا تھا کہ پاکستان پرالزام سے پہلے مقبوضہ کشمیرمیں مظالم پراظہارشرمندگی کرنا چاہیے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں