The news is by your side.

Advertisement

مقبوضہ کشمیردنیا میں دوزخ کی تصویرپیش کررہا ہے ،شہبازشریف

لاہور : وزیراعلیٰ پنجاب شہباز شریف کا کہنا ہے کہ مقبوضہ کشمیردنیا میں دوزخ کی تصویرپیش کررہا ہے ،کشمیرجل رہاہےدنیا کب تک اس طرف توجہ نہیں دے گی، خاموش رہنے کی قیمت بھاری قیمت چکانامشکل ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعلیٰ پنجاب شہباز شریف نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر مقبوضہ کشمیر میں بھارتی جارحیت کی مذمت کرتے ہوئے کہا کہ
قابض بھارتی فورسزکے مظالم نےانسانیت کوشرما دیا،شہبازمقبوضہ وادی کشمیر بھارتی مظالم کیخلاف سراپا احتجاج ہے، کشمیرجل رہا ہے دنیا کب تک اس طرف توجہ نہیں دے گی۔

شہباز شریف کا کہنا تھا کہ وقت آگیا ہے عالمی برادری کشمیریوں پربھارتی مظالم کیخلاف جاگے، کیا بھارت بنیادی حقوق کے لئے قربانیاں دینے والوں کو دباتا رہے گا؟ خاموش رہنے کی قیمت بھاری قیمت چکانا مشکل ہے۔

یاد رہے کہ ضلع شوپیاں کے علاقے بڈگام میں سرچ آپریشن کے دوران دس کشمیریوں کو شہید کردیا جبکہ گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران شہید افراد کی تعداد چودہ ہوگئی ہے، شہید ہونے والے افراد میں پروفیسر ڈاکٹر محمد رفیق بٹ، صدام احمد پدر، بلال احمد مہند، عادل ملک اور توصیف احمد شیخ شامل ہیں۔

دس کشمیریوں کی شہادت کے بعد مقبوضہ کشمیرمیں مکمل ہڑتال ہے، تعلیمی ادارے بند،سڑکیں ویران اورکاروباری مراکز پرتالے ہیں۔مختلف علاقوں میں غیراعلانیہ کرفیو ہے۔موبائل اورانڑنیٹ سروس بھی معطل ہے۔

کشمیریوں کی شہادت کے بعد علاقے میں کشیدگی بڑھ گئی، کشمیریوں کو احتجاج سے روکنے کیلئے قابض فورسز نے مظاہرین پر آنسو گیس کی شیلنگ کی اور پیلٹ گن کا استعما ل کیا جس سے متعدد افراد زخمی ہوگئے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں