The news is by your side.

Advertisement

ہماری ذمہ داری ہے کہ قوم کو حقیقت بتائیں: شہریار آفریدی

لاہور: وزیر مملکت برائے داخلہ شہریار آفریدی کا کہنا ہے کہ ہماری ذمہ داری ہے کہ قوم کو حقیقت بتائیں۔ یورپ اور امریکا سے سیکھیں لیکن واپس آئیں اور خدمت کریں، مستقبل پاکستان ہے یہ ملک ترقی کرے گا اور بہت آگے جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق وزیر مملکت برائے داخلہ شہریار آفریدی نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ تعلیمی اداروں میں منشیات کی بات کروں تو کہتے ہیں سخت باتیں کرتے ہیں، یہ ہماری ذمہ داری ہے کہ قوم کو حقیقت بتائیں۔

شہریار آفریدی نے کہا کہ ہائبرڈ وار کے تحت آپ پر کام ہو رہا ہے، آپ کو تقسیم کیا جا رہا ہے۔ بلوچستان، فاٹا اور گلگت بلتستان فرسٹ لائن آف ڈیفنس ہیں۔ یورپ اور امریکا سے سیکھیں لیکن واپس آئیں اور خدمت کریں۔

انہوں نے کہا کہ دنیا میں کوئی چیز ناممکن نہیں، ہمت کی جائے تو ہر کام ممکن ہے۔ مستقبل پاکستان ہے یہ ملک ترقی کرے گا اور بہت آگے جائے گا۔

خیال رہے کہ چند روز قبل شہریار آفریدی نے کہا تھا کہ اسلام آباد کے ٹاپ اسکولوں میں ایک سروے کیا گیا، معلوم ہوا کہ 75 فیصد لڑکیاں کرسٹل آئس استعمال کرتی ہیں اور 45 فیصد لڑکے کرسٹل استعمال کرتے ہیں۔

شہریار آفریدی نے یہ بھی کہا تھا کہ یہ اعداد و شمار انتہائی تشویشناک ہیں، معاشرہ تباہ ہو رہا ہے، والدین کو اس کا احساس کرنا ہوگا کہ ان کے بچے کیا کر رہے ہیں کہاں جا رہے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں