The news is by your side.

Advertisement

سرحد کی حفاظت ہویا کراچی میں امن، رینجرز نے ہرجگہ ذمےداری نبھائی‘ شہریارآفریدی

کراچی: وزیرمملکت برائے داخلہ شہریار آفریدی کا کہنا ہے کہ پی ایس ایل کا کراچی میں انعقاد رینجرز کی کامیابیوں کا ثبوت ہے۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں رینجرز کی پاسنگ آؤٹ پریڈ کی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے وزیرمملکت برائے داخلہ شہریارآفریدی نے کہا کہ اس پریڈ سے مخاطب ہونا میرے لیے اعزازکی بات ہے۔

انہوں نے پاس آؤٹ ہونے والے جوانوں اور ان کے اہل خانہ کو مبارکباد دیتے ہوئے کہا کہ یاد رکھیں پاس آؤٹ ہونے والے قابل فخرادارے کا حصہ بن رہے ہیں۔

شہریار آفریدی نے کہا کہ رینجرزنے ہرمیدان میں اعلیٰ کارکردگی کا مظاہرہ کیا، سرحد کی حفاظت ہویا کراچی میں امن ، رینجرز نے ہرجگہ ذمے داری نبھائی۔

وزیرمملکت برائے داخلہ نے کہا کہ رینجرزنے کراچی میں تمام چیزوں کا مقابلہ کرکے امن برقرار رکھا، رینجرزنے 5 سال میں 16 ہزارسے زائد آپریشن کیے۔

شہریارآفریدی نے کہا کہ دہشت گردوں سمیت 12 ہزارسے زائد جرائم پیشہ پولیس کے حوالے کیے۔

انہوں نے کہا کہ کراچی کے حالات پہلے کے مقابلے میں بہت بہترہیں، کراچی پھرسے معاشی اور تجارتی سرگرمیوں کا مرکزبن گیا ہے۔

وزیرمملکت برائے داخلہ نے کہا کہ آئیڈیازاورامن2019 مشقوں کا انعقاد رینجرزکی کاوشوں کا نتیجہ ہے، پی ایس ایل کا کراچی میں انعقاد رینجرزکی کامیابیوں کا ثبوت ہے۔

شہریار آفریدی نے کہا کہ سند ھ کے امن کے لیے جانیں قربان کرنے والوں کوسلام پیش کرتا ہوں، کراچی اورسندھ میں رینجرزکو تمام چیلنجزکا مکمل اداراک ہے۔

انہوں نے کہا کہ امید ہے جن عناصرکی وجہ سے امن خراب ہوا انھیں پنپنے کاموقع نہیں ملے گا، رینجرز کی شجاعت اوربہادری ایک مثال ہے۔

وزیرمملکت برائے داخلہ نے کہا کہ ریاست اب بلیک میل نہیں ہوگی، کوئی دباؤ قبول نہیں کرے گی، ملک کے آئین اورقانون پرکوئی سودے بازی نہیں ہوگی، اب کوئی باہرسے فون کرکے ہمیں مفلوج نہیں کرسکے گا۔

شہریار آفریدی نے کہا کہ مادروطن کے مفاداور شہریوں کی عزت پرریاست سودے بازی نہیں کرے گی، دشمنوں کی زبان بولنے والوں کوکہتا ہوں کہ اپنا قبلہ درست کرلیں۔

وزیرمملکت برائے داخلہ نے انشااللہ آنے والا وقت پاکستان اورپاکستانیوں کا ہے، پاکستان ایسا ملک ہوگا کہ جس پرنہ صرف آپ بلکہ پوری دنیا فخرکرے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں