The news is by your side.

Advertisement

تمام مذاہب کو تحفظ دینا ریاست کی ذمہ داری ہے: شہریار آفریدی

کراچی: وزیر مملکت برائے داخلہ شہریار خان آفریدی کا کہنا ہے کہ تمام مذاہب کو تحفظ دینا ریاست کی ذمہ داری ہے۔ مدارس، مساجد، علما، چرچ، مندر کو عزت دینا ذمہ داری ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر مملکت برائے داخلہ شہریار آفریدی نے جامعہ بنوریہ میں خطاب یا، اپنے خطاب میں ان کا کہنا تھا کہ مدارس کے لوگوں کو بدقسمتی سے عزت نہیں دی گئی۔ مدارس سے جڑے افراد کو بھی عزت ملے گی۔

انہوں نے کہا کہ سوشل میڈیا پر مسالک و مذاہب کے نام پر لڑایا جا رہا ہے، مسلمان تفرقے سے دور رہتا ہے۔ مدرسے میں غیر ملکی طلبا پاکستان کے سفیر ہیں۔

وزیر داخلہ کا کہنا تھا کہ خدا سے التجا ہے کہ ہمیں سود کے عذاب سے نکالے، بڑی رقم سود کی ادائیگی میں چلی جاتی ہے۔

شہریار آفریدی نے مزید کہا کہ تمام مذاہب کو تحفظ دینا ریاست کی ذمہ داری ہے، مدارس، مساجد، علما، چرچ، مندر کو عزت دینا ذمہ داری ہے۔ ’افواج، رینجرز اور پولیس کو امن کے لیے قربانیاں دینے پر سلام‘۔

اس سے قبل کراچی میں رینجرز کی پاسنگ آؤٹ پریڈ کی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے وزیر مملکت کا کہنا تھا کہ اس پریڈ سے مخاطب ہونا میرے لیے اعزازکی بات ہے۔

انہوں نے کہا تھا کہ رینجرز نے ہر میدان میں اعلیٰ کارکردگی کا مظاہرہ کیا، سرحد کی حفاظت ہو یا کراچی میں امن، رینجرز نے ہرجگہ ذمے داری نبھائی۔ رینجرزنے کراچی میں تمام چیزوں کا مقابلہ کرکے امن برقرار رکھا۔

وزیر داخلہ نے کہا تھا کہ کراچی کے حالات پہلے کے مقابلے میں بہت بہتر ہیں، کراچی پھر سے معاشی اور تجارتی سرگرمیوں کا مرکز بن گیا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں