The news is by your side.

Advertisement

بلاول کی تحریک ابو بچاؤ نہیں ابومرواؤ تحریک ہے، شیخ رشید

راولپنڈی : وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید کا کہنا ہے کہ بلاول بھٹو زرداری کے مارچ میں دیہاڑی والے لوگ شامل ہیں، ٹرین میں 714 سیٹیں دی گئیں وہ بھی پوری نہیں۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید نے چیئرمین پاکستان پیپلز پارٹی بلاول بھٹو زرداری پر تنقید کرتے ہوئے کہا ہے کہ بلاول کی یہ تحریک ابو بچاؤ تحریک نہیں بلکہ ابو مرواؤ تحریک ہے۔

شیخ رشید کا کہنا تھا کہ بلاول بھٹو اثر سے نکل آئے تو اپنی سیاست کرسکیں گے، ہم نے ٹرین کے کرائے کی مد میں 10 لاکھ 44 ہزار روپے وصول کیے ہیں۔

وفاقی وزیر ریلوے کا کہنا تھا کہ ریلوے حکام نے اتنے ہی پیسے لیے ہیں جتنے بنتے تھے، زیادہ نہیں لیے، اگر ٹرین کو کوئی نقصان پہنچا تو اس کے پیسے الگ سے وصول کریں گے۔

اس سے قبل شیخ رشید احمد نے کہا تھا کہ بلاول اگرکرپشن کے خلاف ہوتا تو قومی ہیرو ہوتا، اس نے اپنی زندگی میں حماقت کی ہے۔

مزید پڑھیں : بلاول بھٹو کی قیادت میں ٹرین مارچ نواب شاہ پہنچ گیا

خیال رہے کہ چیئرمین پیپلز پارٹی بلاول بھٹو زرداری کا حکومت مخالف ٹرین مارچ رات نواب شاہ پہنچا تھا، ٹرین مارچ کے شرکا رات نواب شاہ میں قیام کے بعد کچھ دیر بعد براستہ سکھر اسٹیشن لاڑکانہ کےلیے روانہ ہوں گے۔

بلاول بھٹو کا کہنا تھا کہ احتساب پر اعتراض نہیں، پر احتساب کے نام پر سیاسی انتقام قبول نہیں، یہ آپ کے حقوق اور وسائل چھیننا چاہتے ہیں، یہ شہید بھٹو کے دیے ہوئے آئین کو ختم کرنا چاہتے ہیں، ہم آئین پر آنچ نہیں آنے دیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں